Navara i Pathfinder

Navara i Pathfinder

Stromy zjazd po nawierzchni szutrowej, przejazd przez strumyk, poruszanie się w błocie – takie przeszkody są niestraszne dla nowych wersji Nissana Navary i Pathfindera. Trudno również narzekać na prowadzenie pojazdów po wąskich oraz szerokich drogach asfaltowych. Funkcjonalność,

Oba pojazdy po zmianach wzbogaciły się o nowy silnik Diesla V6 o poj. skokowej 3.0 litra (moc 231 KM) z automatyczną siedmiobiegową skrzynią biegów. Zmodyfikowano również inną jednostkę na olej napędowy: 2.5 dCi (zwiększona moc do 190 KM) z automatyczną lub manualną 5/6 biegową skrzynią. Jeśli chodzi o nowe wyposażenie to klienci mogą pytać choćby o system nawigacji satelitarnej z ekranem dotykowym, wysokiej klasy system nagłośnienia Bose, czy kamerę cofania.

Oglądając Nissany rzucają się w oczy zmieniona maska silnika, atrapa chłodnicy i przedni zderzak. Obydwa auta wydłużono o 80 milimetrów. W przednich światłach zastosowano technikę projektorową i lampy ksenonowe (tylko w Pathfinderze). Spryskiwacze świateł wysuwają się spod listwy zderzaka, polakierowanej w kolorze nadwozia. Zmiany w tylnej części polegają na zastosowaniu nowego zderzaka ze ściętymi krawędziami. W kabinie znajdziemy na przykład nową dźwignię sterującą skrzynią biegów, inne wykończenie drzwi, chromowane detale, przeprojektowane wskaźniki.

Poleć ten artykuł:

Polecamy