Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...

Transport przyszłości, czyli jak skutecznie zmienić oblicze logistyki wewnętrznej
  •   

4 października   Crusar
Transport przyszłości, czyli jak skutecznie zmienić oblicze logistyki wewnętrznej W branży logistycznej są znane oraz stosowane od wielu lat. Zyskały wielu zwolenników, którzy uważają je za praktyczne, funkcjonalne i bezpieczne w użytkowaniu przez operatorów. Klasyczna naczepa firanowa zaliczana do naczep plandekowych, będąca systemem niezwykle często wykorzystywanym w światowym transporcie, posiada jednak kilka znaczących wad, które pozwalają twierdzić, że nie jest to rozwiązanie zasługujące na tak duże zaufanie branży logistycznej. Przekonajmy się zatem, za co naczepy firanowe są tak bardzo „doceniane” przez firmy transportowe.
 

Klasyczna naczepa firanowa vs naczepa z systemem rolet firmy Crusar

Logistyka wewnętrzna powinna funkcjonować sprawie, liczy się szybkość, wydajność, efektywność pracy. Przy takim mechanizmie obserwuje się znaczną ilości bezpowrotnie utraconego czasu, jest to związane ze żmudną rutynową czynnością otwierania i zamykania. W branży logistycznej często powtarza się, że naczepy - typu firanka - plasują się na czele stawki naczep szybkiego załadunku. Pojawiają się jednak nowe rozwiązania, które zasługują na szczególną uwagę przede wszystkim ze względu na zwiększone bezpieczeństwo ładunku i operatora, łatwość obsługi oraz solidność konstrukcji. Tego brakuje naczepom firanowym, są to jednak największe atuty naczepy z systemem rolet firmy Crusar.

Czas, wygoda i wysoki poziom bezpieczeństwa

Pojawiła się zatem potrzeba stworzenia naczepy umożliwiającej usprawnienie logistyki wewnętrznej przy jednoczesnym ograniczeniu czasu rozładunku oraz wzroście bezpieczeństwo operatorów. Stworzono naczepę typu firanka firmy Crusar, jednak w pełni zautomatyzowaną, wzbogaconą o system rolet, sterowanie, a także wydajne zasilanie akumulatorów lito-jonowych. Wyposażona została w alternatywne zasilanie pośrednictwem tradycyjnego źródła 24V i czarną skrzynkę rejestrującą wszystkie zdarzenia związane z obsługą naczepy.

Przeprowadzono wiele badań i testów, które jednoznacznie wskazują, iż sumaryczny czas związany z tradycyjnym, zalecanym przez producenta systemem otwierania i zamykania może ulec zmianie przy naczepie z systemem rolet z 20 min do niespełna 2 min. W skali rocznej przekłada się to na dziesiątki tysięcy godzin oszczędności czasu dla naszych partnerów, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa, gdzie operator znajdujący się poza strefą ruchu trakcji nie jest bezpośrednio narażony na utratę życia i zdrowia na skutek przemieszczenia się ładunku podczas transportu.

Naczepa z systemem zyskuje niezwykle dużą przewagę nad naczepą firanową w zakresie dwóch czynników, jakimi jest czas oraz bezpieczeństwo. W logistyce są to dwa kluczowe elementy mające wpływ na efektywność i wydajność pracy. Mamy zatem niekwestionowanego zwycięzcę.

 

 

  •   
Wszelkie prawa w tym Autora, Wydawcy i Producenta bazy danych zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów zabronione. Korzystanie z serwisu i zamieszczonych w nim utworów i danych wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie Korzystania z Serwisu.

Komentarze

Aby komentować, musisz się zalogować.