Trendownia 2020

17/09/2020

Program konferencji

Trendownia to konferencja poświęcona trendom w sieciach dostaw i produkcji.

Produkcja i logistyka tworzą dzisiaj coraz bardziej rozległe i silne sojusze. Wspierane dynamicznym rozwojem technologii informatycznych, przenoszą wrażenia i doświadczenia konsumenta w zupełnie nowy wymiar. Postępująca stopniowo cyfryzacja, umożliwia produkcji i logistyce pracę na wspólnych cyfrowych zasobach. Umożliwia dotrzymywanie kroku rynkowym zmianom na globalnych rynkach. Widoczność całych łańcuchów dostaw możliwa jest dzisiaj właśnie dzięki technologiom cyfrowym i współpracy wielu ogniw. Łączenie w czasie rzeczywistym cyfrowej widoczności z realnymi procesami biznesowymi oraz szybszym prognozowaniem, to oczywisty sposób na zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Owoce komputerowej ewolucji, pozwalają nam dzisiaj na równoległy rozwój bardzo wielu różnych dziedzin, wspomagających logistykę i produkcję. Automatyzacja, robotyzacja, sztuczna i rozszerzona rzeczywistość, bezzałogowe pojazdy czy cyfrowe bliźniaki, zamieniają się na naszych oczach z chwytliwych nagłówków medialnych w prawdziwe trendy. Trendownia pomaga śledzić te najważniejsze. Podobnie jak przez czternaście poprzednich lat, również na Trendowni 2020, postaramy się skoncentrować głównie na tych trendach, które znalazły zastosowanie w praktyce. Nie zapomnimy również o inspiracjach spoza zarządzania produkcją i łańcuchami dostaw, pozwalających poszerzać horyzonty wiedzy interdyscyplinarnej. Wierzymy, że 15. już edycja Trendowni, przyczyni się pozytywnie do rozwoju uczestników oraz ich firm, jak miało to miejsce do tej pory.

W programie między innymi:

  • Efektywne zarządzanie zmianami w globalnych łańcuchach dostaw
  • Stan i perspektywy rozwoju transportu drogowego
  • Przerwany mariaż martwego towaru z żywym pasażerem
  • Optymalizacja i standaryzacja procesów magazynowych
  • Trendy wspomagane przez pandemię
  • Wymiana handlowa w największych portach handlowych
  • E-commerce podnosi poprzeczkę dystrybucji
  • Efektywność Pick by Vision
  • Jak zachęcić mózg menedżera do działań w stresie
  • Wydajność technologii RFID
  • Automatyka w magazynie produkcyjnym
  • Prawda o klimatycznej katastrofie
  • Dlaczego obecny kryzys nie jest spowodowany koronawirusem

 

Termin i miejsce:

17-18 września 2020

Miejsce konferencji Trendowania 2020 to hotel Novotel Airport w Warszawie.

To czterogwiazdkowy hotel z bogatym zapleczem konferencyjnym, godną polecenia międzynarodową kuchnią, ogrodem oraz odkrytym basenem.
Jego lokalizacja ułatwia dojazd również własnym środkiem lokomocji.

 

Pakiet bezpieczeństwa 2020

Wszystkim uczestnikom tegorocznej Trendowni pragniemy zapewnić możliwie wysoki poziom bezpieczeństwa.
Osobom uczestniczącym w konferencji na żywo, organizatorzy zapewniają w cenie biletu PAKIET BEZPIECZEŃSTWA.  <<zobacz pakiet bezpieczeństwa>>
Więcej szczegółów oraz rejestracja na stronie: https://trendownia.pl/t2020/

Prelegenci

Dr Aleksandra Kardaś
Dr Aleksandra Kardaś
UNIWERSYTET WARSZAWSKI ZAKŁAD FIZYKI ATMOSFERY

Fizyczka atmosfery i popularyzatorka nauki. Jest autorką popularno-naukowej „Książki o wodzie” oraz współautorką podręcznika „Nauka o klimacie”. Współredaguje stronę Naukaoklimacie.pl i od wielu lat dzieli się wiedzą na temat meteorologii i klimatu w ramach wykładów, kursów internetowych i festiwali nauki. Pełni rolę ekspertki do spraw zmiany klimatu w projektach i kampaniach społecznych.

Dr Aneta Pluta-Zaremba
Dr Aneta Pluta-Zaremba
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA KATEDRA LOGISTYKI

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest wykładowcą na studiach magisterskich i podyplomowych, prowadzi szkolenia dla biznesu. Uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych. Jej zainteresowania naukowo-badawcze dotyczą logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modeli biznesowych i strategii łańcuchów dostaw w obliczu niepewności i nieprzewidywalnych zdarzeń oraz zarządzania popytem w gospodarce cyfrowej. Od wielu lat zajmuje się e-commerce, zwłaszcza organizacją nowoczesnych systemów dystrybucji i zwrotów, transformacją cyfrową przedsiębiorstw e-commerce oraz dystrybucją towarów w miastach w obliczu dynamicznie rosnącego e-handlu. Jest doradcą biznesowym i autorką licznych publikacji oraz prelekcji w tym obszarze.

Ewelina Drożdż
Ewelina Drożdż
VMP GROUP / E-COMMERCE MANAGER

Odpowiada za rozwój sprzedaży w modelu dropshipping. Aktywnie wdraża nowe funkcjonalności mające na celu optymalizację i automatyzację procesów. Sprawuje nadzór nad prawidłowym działaniem platformy sprzedaży, wspiera klientów w procesie integracji oraz implementacji oferty. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, które wykorzystuje do prowadzenia efektywnej strategii komunikacji marketingowej. Z wykształcenia menedżer produktu, absolwentka Towaroznawstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Jolanta Gałązka
Jolanta Gałązka
TUBĄDZIN MANAGEMENT GROUP / DYREKTOR LOGISTYKI

Od niemal 20 lat pracuje dla Grupy Tubadzin, przez pierwsze 7 lat rozwijała i tworzyła nowe kanały sprzedaży w Biurze Obsługi Klienta. Od 2008 roku w Centrum Logistycznym Grupy Tubądzin, pełniła role Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Planowania, Managera ds. logistyki. Była odpowiedzialna w tym czasie m.in. za wdrożenie i uruchomienie systemów informatycznych klasy ERP oraz WMS. W 2011 roku wdrażając innowacyjną platformę dla Partnerów Biznesowych, przeniosła cały proces obsługi klienta z offline do on-line. Od 2012 pełni rolę Dyrektora Logistyki i jest odpowiedzialna  za planowanie popytu, logistykę, transport i magazyny Grupy Tubądzin.

Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Łodzi. Studia podyplomowe z Zarządzania Logistyką ukończyła na Politechnice Łódzkiej.

Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA INSTYTUT FILOZOFII

Profesor UAM dr hab. Maciej Błaszak. Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA IITIM

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych,  od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.

Prof. dr hab. Piotr Płoszajski
Prof. dr hab. Piotr Płoszajski
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA KATEDRA TEORII ZARZĄDZANIA

Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Założyciel i przewodniczący Rady Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania w SGH. Nagrodzony Nagrodą I Stopnia za Osiągnięcia Organizacyjne przez Rektora SGH w r. 2007. Autor ponad 200 publikacji, w tym kilku książek. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych, m.in.: Samsung, HP, PZU SA, PKO SA, BreBank, Millenium Bank, Kredyt Bank, Orlen, Lotos, MCX, MasterCard, Mars, Masterfood, Microsoft, UNIBEP, TP SA, Orange, Sybase, Wolters Kluwer, Eureko, P&G, McKinsey, Polbank, Fortis Bank, Expander, Three Mousquetaires, PWPW, Kompania Piwowarska, PGF, ING, Era, Lafarge i innych.

Maciej Brzozowski
Maciej Brzozowski
HAFEN HAMBURG / MARKETING E.V. DYREKTOR

Od niemal 30 lat związany zawodowo z gospodarką morską. Absolwent Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim (Transport i Logistyka) oraz MBA in Logistics and Supply Chain Managment na Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Doświadczenie praktyczne zdobywał jako oficer marynarki handlowej na statkach armatorów polskich i brytyjskich, następnie w agencji reprezentującej armatora CMA-CGM. Od 2002 roku reprezentuje port Hamburg w Polsce. Prowadzi wykłady na uczelniach w Warszawie i w innych miastach z zakresu technologii i organizacji morskich przewozów kontenerowych.

Grzegorz Cupta
Grzegorz Cupta
GEBERIT PRODUKCJA / DYREKTOR DYSTRYBUCJI CEE

Dyrektor Dystrybucji CEE (Central Eastern Europe) w polskiej strukturze grupy Geberit. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Rozpoczął przygodę z logistyką w 1992 roku, w Levi Strauss Poland, gdzie tworzył logistykę zaopatrzenia i produkcji oraz dystrybucję wyrobów gotowych. Zdobywał także doświadczenie w produkcji i dystrybucji w branży budowlanej oraz branży automotive, na stanowiskach menadżerskich. Od niemal 20 lat związany z Geberit, gdzie odpowiada za logistykę zaopatrzeniową i dystrybucję wyrobów gotowych w regionie „Trójmorza”. Odpowiadał za projekty budowy centrów dystrybucji w Polsce i na Ukrainie. Zaangażowany w międzynarodowe projekty rozwoju dystrybucji na poziomie europejskim.

Mariusz Kuczek
Mariusz Kuczek
EKSPERT W DZIEDZINIE PRZEWOZÓW LOTNICZYCH CARGO

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Geografii) oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie a także Stockholm University, gdzie uzyskał tytuł Master of Business Administration (MBA) zakresie sprzedaży i zarządzania. W latach 2009-2016 jako Dyrektor Biura Cargo i Poczty w PLL LOT SA przeprowadził restrukturyzację biura i osiągnął w tym czasie wraz z zespołem wzrost sprzedaży o 97% oraz wzrost przewożonych wolumenów o 47%. W tym czasie umocnił pozycję narodowego przewoźnika na rynku polskim, Centralnej Europy i Ameryki Północnej jako solidnego i rozpoznawalnego uczestnika łańcucha dostaw. Wprowadzenie własnej usługi Road Feeder Services – dało dodatkowy impuls do rozwoju obecności LOT Cargo w krajach Europy Centralnej. Wcześniej pracował m.in. w firmach Proxy Consulting Services, Qumak International, System – 3000 oraz DB Schenker, gdzie od podstaw zorganizował oddział firmy Krakowie a następnie objął funkcję dyrektora sprzedaży i zarządzania produktami osiągając wraz z zespołem znaczącą poprawę przychodów firmy. Był również związany z Air Cargo Poland spółki należącej do Geopost Group, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Generalnego, a następnie Prezesa. Odpowiadał m.in. za przygotowanie nowej strategii i biznes planu firmy, a także rozwój operacji spedycji lotniczej i morskiej, współpracę z kluczowymi klientami, rozwój współpracy z partnerami zagranicznymi oraz wdrożenie nowego systemu do zarządzania przesyłkami, budżetowania i kontroli kosztów operacyjnych.

Kamil Śliwski
Kamil Śliwski
ZEBRA TECHNOLOGIES / MANAGER KANAŁU PARTNERSKIEGO

Manager kanału partnerskiego w Zebra Technologies. Odpowiedzialny jest za rozwój kanału partnerskiego oraz klientów końcowych w Polsce. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zakresie sprzedaży rozwiązań do automatycznej identyfikacji m.in dla handlu detalicznego oraz produkcji i magazynowania (komputery mobilnych, tablety, skanery kodów kreskowych, RFID), a także sieci jak i bezpieczeństwa IT. Jest absolwentem wydziału zarządzania Szkoły Głównej Handlowej, studiów MBA organizowanych przez Uniwersytet w Bradford. Wcześniej pracował w firmach Cisco Systems, 3Com, McAfee, TrendMicro.

Paweł Ślusarek
Paweł Ślusarek
COCA-COLA / WAREHOUSE MANAGER

Absolwent Technologii Chemii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz kierunku Zarządzanie i Organizacja Produkcji na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Wiedzę i praktykę zdobywał przez 15 lat pracy w firmie Coca-Cola, początkowo zarządzając pracą biologicznej oczyszczalni ścieków, a następnie jako kierownik produkcji, kładąc szczególny nacisk na rozwój parku maszynowego i technologii oraz zastosowanie narzędzi Lean Management. Od początku 2019 roku podjął wyzwanie w dziale logistyki jako kierownik magazynu budując wysoko efektywny zespół oraz kreując pozytywne zmiany i inwestycje.

Grzegorz Włodarczyk
Grzegorz Włodarczyk
COCA-COLA HBC / WAREHOUSE SUPPORT SUPERVISOR

Praktyk i kluczowy użytkownik systemów w obszarze magazynowania. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkoły Edukacja w Sporcie. Od blisko 14 lat związany z firmą Coca Cola HBC Polska. Do tej pory pełnił między innymi role: referent ds. stanów magazynowych, lider zapasów magazynowych, szef obszaru logistycznego, szef wsparcia logistycznego. Lider wdrożenia projektu „Picking by Vision”, członek zespołu projektowego podczas budowy magazynu automatycznego, ambasador zmian dla produkcji i magazynów, wykorzystuje nowe technologie celem optymalizacji procesów magazynowych.

Tomasz Woźniak
Tomasz Woźniak
ORIFLAME / GLOBAL T&D MANAGER

15 lat doświadczeń w logistyce, w tym 13 lat na stanowiskach menedżerskich. Doświadczenia zbierał w takich firmach jak Energizer, Coca-Cola, Dawtona, La Lorraine, Vos Logistics oraz oczywiście Oriflame. W trakcie przygody zawodowej był przede wszystkim odpowiedzialny za tworzenie i zmiany w sieci transportowej m.in. w regionie EMEA & Russia, ze szczególnym naciskiem na budowanie i wdrażanie firmowych strategii. Jak sam mówi, jest bardzo dumny z możliwości prowadzenia globalnego departamentu transportu i dystrybucji obejmującego ponad 60 rynków na całym świecie. Wyznaje zasadę myślenia o rozwiązaniach „out of the box solutions” i wyciągania wniosków na przyszłość z dotychczas prowadzonych projektów.