Panopa sponsoruje Lecha

Panopa sponsoruje Lecha

Międzynarodowa spółka logistyczna Panopa Logistyk GmbH, oddział w Polsce, została oficjalnym sponsorem Drużyny Juniorów Starszych poznańskiego klubu Lech. Tym samym firma została drugim przedsiębiorstwem, po InterCity, wspierającym drużyny młodsze KKS Lech Poznań.

Umowę między Panopą a klubem zawarto na rok. Zgodnie z kontraktem nazwa firmy pojawi się na koszulkach Drużyny Juniorów Starszych, na planszach boisk treningowych oraz na stronie internetowej Lecha Poznań, dotyczącej Drużyny Juniorów Starszych. Pieniądze z kontraktu przekazane zostaną m.in. na półprofesjonalne kontrakty zawodników oraz rozwój ich poziomu sportowego. Prezes zarządu KKS Lech Poznań przyznaje, że to dla drużyny spora szansa: – Współpraca ze sponsorami pozwala nam wzmacniać nasz zespół, dbać o jego rozwój i pozyskiwać nowych, zdolnych zawodników. Cieszymy się, że to właśnie Panopa chce wspierać nas w tych działaniach, ponieważ jest to firma, która kładzie nacisk na szybki rozwój oraz prace w zespołach i dobrą organizację.

 

Poznań to dla Panopy miasto kluczowe, tutaj usytuowano pierwszy w Polsce zakład spółki. W Poznaniu mieści się również siedziba jednego z jej kluczowych klientów z branży Automotive. Obecnie zakłady Panopa zlokalizowane są również w Szczecinie, Rogoźnie oraz Gliwicach, w których pracuje prawie 900 osób. Spółka Panopa Logistik GmbH to firma o zasięgu międzynarodowym, posiada swoje oddziały w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji i na Litwie. Koncern Panopa Imperial Holdings Limited zatrudnia ponad 40 000osób na całym świecie.

 

Firma działa w takich branżach jak: przemysł szklany, stalowy, motoryzacyjny, papierniczy, przemysł części zamiennych oraz produktów szybko zbywalnych FMCG. – Podjęliśmy współpracę z KKS Lech Poznań z trzech powodów. Po pierwsze, firmie zależy na kształceniu nowych zawodników. Po drugie, pragniemy zwiększać i polepszać wizerunek Panopa Logistyk Polska, a co za tym idzie rozpoznawalność naszej firmy. Po trzecie, ze względu na nasze silne związki z futbolem, logicznym krokiem było dla nas pójść w stronę sponsoringu. – wyjaśni Remy Hoeffler, prezes Panopa Logistik GmbH.

 

Na zdjęciu ( od lewej: Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes KKS Lech Poznań, Marek Pogorzelczyk, dyrektor ds. sportowych KKS Lech Poznań, Remy Hoeffler, prezes Panopa Logistyk GmbH)

Poleć ten artykuł:

Polecamy