As serwisowy  Zakłady Renault Warszawa nagrodzone Liderem Serwisu 2011 za kampanię przeciw nieuczciwym praktykom

As serwisowy Zakłady Renault Warszawa nagrodzone Liderem Serwisu 2011 za kampanię przeciw nieuczciwym praktykom

W kwietniu 2011 roku dziesięcioosobowa kapituła konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Dealer przyznała tytuł Lidera Serwisu najlepszym i najbardziej innowacyjnym autoryzowanym warsztatom blacharsko-lakierniczym w Polsce.Zgłoszenia oceniali przedstawiciele takich organizacji...

Zgłoszenia oceniali przedstawiciele takich organizacji, jak m.in. PZU, Ergo Hestia, czy Eurotax. W ścisłym finale znalazła się firma Renault Warszawa, która zajęła trzecie miejsce spośród wszystkich zgłoszonych podmiotów. Nagrodzony projekt – długotrwała i konsekwentna kampania marketingowo-informacyjna pod hasłem „Sam zadecyduj, kto naprawi Twój samochód!” – miał za zadanie przestrzegać przed tzw. łowcami blach. „Bardzo się cieszymy z tej nagrody. Kolejny raz doceniono naszą dbałość o klientów. Mam nadzieję, że udało nam się zwrócić uwagę właścicieli samochodów na problem, który może dotknąć każdego kierowcę i słono go kosztować – mówi Michał Kalina, prezes Renault Warszawa.

Na czym polega proceder, przed którym ostrzega Renault Warszawa?

Zdarza się, że samochody po drobnych stłuczkach – często sprowokowanych przez „łowców blach” – są błyskawicznie odholowywane z miejsca zdarzenia do określonych warsztatów. Tam są rozmontowywane, aby zmusić właściciela samochodu do wykonania naprawy w tym konkretnym zakładzie blacharsko-lakierniczym. Duża część kierowców po takiej „naprawie” zgłaszała się do Renault Warszawa, z usterkami, spowodowanymi przez niefachowy montaż i zastosowanie nieoryginalnych części lub ich nieakceptowalnych zamienników. Kiedy nasze statystyki wykazały, że skala zjawiska wciąż rośnie, postanowiliśmy ostrzegać klientów przed tymi praktykami. Stąd pomysł na kampanię informacyjną – wyjaśnia Michał Kalina.

Lider Serwisu 2011 to kolejna nagroda dla RRG. W grudniu 2009 roku Zakład Renault Warszawa Praga został uznany za Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy i otrzymał nagrodę PROTEKTOR, przyznawaną corocznie w ogólnopolskim konkursie przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów.

 

Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o. powstała w 2004 roku. Cztery zakłady w Warszawie oferują kompleksową obsługę klientów indywidualnych oraz firm, w tym profesjonalne doradztwo w zakresie flot, również multimarkowych. RRG to firmowe salony sprzedaży nowych samochodów Renault i Dacia oraz używanych aut wszystkich marek, serwisy mechaniczne i blacharsko-lakiernicze, sprzedaż części zamiennych oraz ubezpieczenia, likwidacje szkód i stacje kontroli pojazdów. RRG Warszawa należy do Renault Retail Group, wicelidera w dystrybucji samochodów w Europie i integralnej części koncernu Renault.

Więcej informacji: www.renaultwarszawa.pl.

Poleć ten artykuł:

Polecamy