Plan dnia na Truck Forum

Odliczanie już trwa. 24 maja, wcale nie obiecujemy, że punktualnie co do minuty (wszak jesteśmy elastyczni) rozpoczniemy w Warszawie Truck Forum. Możliwości efektywnego spędzenia dnia dla przewoźników, spedytorów i innych przedstawicieli branży TSL jest wiele, więc postanowiliśmy pomóc w wyborze.

Na moment wcieliliśmy się w rolę menedżera w firmie transportowej a zarazem doradcy jak ułożyć plan aktywności na Truck Forum.

Zadanie wcale nie jest takie łatwe, na szczęście to kłopoty bogactwa. Już pierwszy rzut oka na https://log24.pl/konferencje/truck-forum-2018,273 lub stronę wydarzenia https://www.forum.truck-business.pl/ gdzie znajduje się cały program, uświadamia, że jedna osoba to za mało, by w pełni wykorzystać potencjał eventu. Pisząc te słowa nie przemawia przez nas subiektywizm, tylko analiza potencjału możliwości stworzonych dla przewoźnika. Już na dzień dobry wszystkich zaspanych obudzi prelekcja Artura Lysionka (ekspert Truck&Business Polska), który opowie o sposobach poszukiwania kierowców zza wschodniej granicy – można to zrobić samodzielnie, można z pomocą zewnętrznego partnera. Takie informacje będą lepsze niż każda poranna kawa.

Nie da się rozdwoić

Później uczestników czeka cała seria prelekcyjnych atrakcji. Mikrofon dostaną we władanie nadawcy prezentujący zapotrzebowanie na transport, z takich firm jak Anwil, Amazon, Grupa Muszkieterów czy Meble Wójcik. Jako zapobiegliwy menedżer miałbym ze sobą notatnik z długopisem, by zanotować jakie rodzaju przewoźnicy są poszukiwani, by być lepiej przygotowanym do Sesji Handlowej. Eksperci rynku TSL opowiedzą o najnowszych rozwiązaniach mających na celu zoptymalizowanie działania firm transportowych. Przedstawiciele kancelarii prawnych postarają się z kolei zinterpretować ważne sprawy dotyczące przewoźników. Warto pamiętać, że uczestnicy spotkania kilka dni po evencie będą mieli udostępnione prezentacje.

Niemal w samo południe, równolegle z wyżej wspomnianymi atrakcjami – w innej sali, głos zabierze przedstawicielka Trainers Team. Przeprowadzi ona specjalne, dedykowane dla branży TSL, szkolenie mające na celu poprawienie efektywności pracy menedżerów, specjalistów i zespołów. Dylemat – zostać na sali głównej czy iść na szkolenie może być niełatwy, stąd wcześniejsza sugestia, by na TruckForum nie przychodzić pojedynczo.

Rozmowy z ekspertami

Zresztą harmonogram będzie napięty, bowiem z punktu widzenia „wiedzy obowiązkowej” zachęcamy do odwiedzenia w foyer miejsca, w którym będziemy instruować/przypominać jak wykonywać pierwszą pomoc przy wypadku komunikacyjnym. Truck&Business Polska jest partnerem akcji Pierwszopomocni. Swoje dyżury będą mieli przedstawiciele kancelarii prawnych, chętnie odpowiadający na nawet najtrudniejsze pytania.

Warto pojawić się na stoiskach partnerów konferencji przygotowujących specjalne warunki współpracy. Stoliki koktajlowe posłużą zapewne również innym ciekawym rozmowom, jak się domyślamy głównie związanymi z branżą TSL, lecz zapewne nie tylko. Organizatorzy zapewniają: inwigilacji nie będzie, lecz zapraszają do informowania o wszystkich ważnych i mniej ważnych sprawach.

Sesja Handlowa na deser

Po tych słowach już wiadomo, że TruckForum dla przewoźnika i spedytora nie będzie czasem straconym, tylko szansą zdobycia informacji, które z pewnością w przyszłości wpłyną pozytywnie na działanie firm. Dla relaksu i zaspokojenia głodu organizatorzy zapraszają na lunch – osoby bywające w Hotelu Airport Novotel już wiedzą, że to mała uczta dla podniebienia.

Około godziny 15 część osób marzy już o powrocie do domu. Organizatorzy, nie tylko z racji gościnności, odradzają! Po zakończeniu wszystkich prezentacji i szkoleń będzie można porozmawiać podczas Sesji Handlowej z przedstawicielami nadawców transportu. To znakomita okazja, by wymienić wizytówkę i porozmawiać o nawiązaniu współpracy. Do której godziny potrwa Sesja Handlowa? O tym decydują… uczestnicy – organizatorzy nikogo nie wyganiają.

I na koniec jeszcze jedna informacja. Na wszystkie wydarzenia obowiązuje jeden bilet, który najkorzystniej nabyć w first minute.

Poleć ten artykuł:

Polecamy