Prologis wzmacnia Zespół Zarządzania Projektami

Prologis wzmacnia Zespół Zarządzania Projektami

Prologis, Inc. powołał dwie osoby na stanowiska związane z zarządzaniem projektami w Europie Środkowo-Wschodniej. Prologis chce zwiększyć możliwości firmy w realizowaniu złożonych projektów o wysokiej jakości w ramach założonego budżetu i harmonogramu.

Michal Vrba otrzymał awans na stanowisko vice president, head of project management w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie odpowiadał za całościowe zarządzanie inwestycjami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, nadzorowanie wielu projektów na wszystkich etapach realizacji, z transakcjami zakupu i sprzedaży włącznie. Vrba zastąpi Balazsa Bellaka, który objął stanowisko vice president, head of project management w Prologis Europe.

 

Jednocześnie Leonard Kubanek dołączył do biura w Warszawie jako director, project management, gdzie będzie zarządzał zespołem projektowym oraz nadzorował działania inwestycyjne i budowlane firmy na terenie kraju. Leonard będzie raportował do Pawła Sapka, senior vice president and country managera w Polsce oraz Michala Vrba.

 

Interdyscyplinarne zespoły Prologis oferują pełen zakres usług w projektowaniu i budowaniu obiektów, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, by zarządzać projektem klienta zapewniając mu dokładnie to, czego potrzebuje – od wyboru lokalizacji po oddanie budynku do użytku – w formie pełnego pakietu lub pojedynczej usługi.

 

– Jestem bardzo zadowolony, że Michal otrzymał awans, a Leonard dołączy do naszego zespołu w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządzanie projektami to jedna z kilku dziedzin, w których Prologis naprawdę się wyróżnia. Organizacja naszego działu pozwala klientom czerpać korzyści z tego, że odpowiedzialność za zarządzanie skupia się w jednym miejscu, a realizacja nastawiona jest na dotrzymywanie terminów, co skutkuje zrównoważonymi projektami, które spełniają, a nawet przewyższają oczekiwania – powiedział Martin Polák, managing director, regional head na Europę Środkowo-Wschodnią.

 

Vrba dołączył do Prologis w sierpniu 2011 roku. Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w budownictwie i zarządzaniu projektami. Zanim związał się z Prologis, pracował jako development and project manager dla dewelopera obiektów przemysłowych VGP NV, gdzie zajmował się nadzorem pracy w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii.

 

Kubanek ma ponad 15 lat doświadczenia w kierowaniu procesami projektowania, uzyskiwania pozwoleń i realizacji projektów przemysłowych w Polsce. Zanim związał się z Prologis, zarządzał procesami inżynieryjnymi, zakupu i budowy jako Head of Industrial Services in Building Consultancy w CBRE Polska oraz pełnił funkcję Director of Industrial Projects w Tebodin.

 

Fot. Project Management Team: Leonard Kubanek and Michal Vrba

 

(Prologis)

Poleć ten artykuł:

Polecamy