Raben do Włoch: magiczne połączenia

Raben do Włoch: magiczne połączenia

Trwa czwarta edycja akcji #RabenExpress. Tym razem firma Raben promuje połączenia do Włoch – w języku angielskim, prosto z Mediolanu i za pomocą iluzji w wykonaniu Y, znanego magika i twórcy kanału na YouTube „Magic of Y”.

upa Raben został sponsorem cyklu filmów „Magic of Y on streets”, ponadto przygotowała własne video prezentujące magiczne sztuczki pod hasłem #RabenIT.

Podróżnik, dietetyczka i dziennikarz, a teraz iluzjonista. Grono influencerów, z którymi Raben nawiązał współpracę w ramach #RabenExpress, wygląda coraz bardziej interesująco. Y, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi na YouTube kanał „Magic of Y”, będący jednym z pięciu największych kanałów iluzjonistycznych na świecie z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń.

 

– W tej odsłonie akcji promujemy połączenia do Włoch, które uruchomiliśmy jesienią ubiegłego roku. Czy może być do tego lepsze miejsce niż stolica włoskiej Lombardii, słynąca z mody, opery i monumentalnej katedry? Co więcej, wspiera nas niezwykły i tajemniczy magik gwiazd – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager Grupy Raben. – Y współpracował z największymi i cieszy się uznaniem również za granicą. Jest idealnym kandydatem do tego, byśmy wspólnie rozpoczęli nowy rozdział kampanii z influencerami, skierowany do międzynarodowej publiczności.

 

Raben jest sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których iluzjonista na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii efektami magicznymi. Nowością w kampanii jest nie tylko zmieniona formuła – iluzja z wykorzystaniem różnych przedmiotów, w tym gadżetów Raben, ale także rozmach przedsięwzięcia. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.

 

– Współpraca z Grupą Raben wpisała się idealnie w temat moich podróży z magią – w końcu to Raben sprawia, że nasze ulubione produkty magicznie przemieszczają się po całej Europie – mówi Y twórca internetowy, a zarazem magik gwiazd.– Dostawy często odbywają się wcześnie, gdy jeszcze śpimy, dlatego może powstać złudzenie, że towary wręcz same pojawiają się na półkach sklepów. Cieszę się, że współpracując z Raben, mogę moim fanom i internautom zdradzić ten mały sekret, tak by mogli docenić ciężką pracę, którą pracownicy Grupy wykonują, by ułatwić nam codzienne życie. Jestem naprawdę szczęśliwy, że możemy realizować wspólnie ten projekt.

 

Napędzane logistyką odcinki „Magic of Y on streets” emitowane są na kanale iluzjonisty na YouTube w kolejne soboty, począwszy od 2 lutego, a następnie promowane w social mediach influencera (Facebook, Instagram, TikTok). Dodatkowo, na swoim fanpage’u opublikował on dwa filmy z serii #RabenIT, przygotowane przez Grupę Raben i pokazujące magiczne triki w wykonaniu firmy. Akcja potrwa do końca marca.

 

– Kiedy tylko poznałem Y, wiedziałem, że chcę z nim zrobić coś magicznego. Taka energia i taki potencjał nie mogą się przecież zmarnować! Wstrzymywał mnie jedynie brak zainteresowania ze strony marek w Polsce. Na szczęście nasza propozycja spotkała się z ciepłym przyjęciem w Grupie Raben. Odwaga i kreatywność działu PR-u oraz podążanie za trendami w Internecie spowodowały, że zostawiamy konkurencję logistyczną daleko w tyle – podsumowuje Wojtek Kardyś z agencji Good For You, będącej pomysłodawcą i koordynatorem projektu.

 

#RabenExpress to kampania employerbrandingowa z elementami CSR, zainicjowana jesienią 2017 roku. Celem trzech pierwszych odsłon było przybliżenie pracy zawodowego kierowcy samochodu ciężarowego i stylu życia truckersa oraz promowanie roli transportu we współczesnym świecie – stąd dodatkowy hasztag #TransportJestPotrzebny oraz wsparcie dla Banków Żywności w grudniu 2018 roku. W podróż z kierowcą Rabena wyruszyli kolejno Łukasz Smoliński (blog Tasteaway.pl), dietetyczka Monika Ciesielska (blog Dr LIfestyle) oraz dziennikarz Rafał Gębura (kanał „7 metrów pod ziemią”). Dotychczasowe edycje kampanii dotarły w sumie do ok. 2,5 mln internautów, ponadto ubiegłym roku uhonorowano ją Brązowym Spinaczem w kategorii PR korporacyjny w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

 

(Raben)

Filmy zrealizowane wspólnie przez Y i Grupę Raben można oglądać na kanale „Magic of Y”: https://www.youtube.com/channel/UC-9PtvEZ0P2kSYtSZKlKyRg

 

 

(Raben)

Poleć ten artykuł:

Polecamy