Klienci Intermec z usprawnionym serwisem
Uproszczona i usprawniona realizacja usług serwisowych Intermec pozwoli poprawić poziom obsługi użytkowników końcowych, a jednocześnie utrzymać koszty na konkurencyjnym poziomie.
Efektem transformacji będzie ustandaryzowana oferta usług serwisowych. Dzięki temu wszyscy klienci w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) łatwiej skorzystają z oferty, a kanały dystrybucji będą miały ułatwione zadanie sprzedaży usług serwisowych. Zestandaryzowana polityka cenowa i stosowne procesy biznesowe umożliwią Intermec realizację usług serwisowych w sposób jednolity, niezawodny, nowoczesny i przy pełnym zaangażowaniu partnerów firmy.
W państwach należących do UE i EFTA usługi serwisowe będą teraz realizowane przez nowego strategicznego partnera serwisowego, firmę Regenersis, przy wykorzystaniu ośrodków serwisowych tej firmy w Szkocji i w Niemczech. Klienci będą zgłaszali uszkodzenia sprzętu za pośrednictwem nowego portalu RMA – wielojęzycznego narzędzia funkcjonującego w taki sam sposób w całym regionie. System umożliwia skorzystanie z lokalnego centrum, do którego klienci mogą wysyłać sprzęt, a następnie monitorować status naprawy przez 24 godziny na dobę.
Na pozostałych rynkach – tj. Polsce, Afryce Południowej, ZEA, Indiach, Turcji, Izraelu, Rosji i w Arabii Saudyjskiej – istnieje sieć Intermec Service Locations, złożona z dedykowanych partnerów świadczących usługi serwisowe i zapewniających ich jednolity standard.