Galigeo wybiera mapy NAVTEQ®
Dział Nokii Location & Commerce zgodził się dostarczyć europejskie i północnoamerykańskie mapy NAVTEQ firmie Galigeo, aby jej rozwiązania do analizy lokalizacyjnej mogły skuteczniej wspomagać podejmowanie decyzji.
Połączenie systemów informacji geograficznej (GIS) z analizą biznesową wprowadza czynnik „miejsca” i umożliwia wizualizację danych analitycznych na mapie, ujawniając związki, zależności i tendencje przestrzenne, które trudno byłoby określić w inny sposób. Określa się to mianem geoprzestrzennej analizy biznesowej (Geospatial Business Intelligence, GeoBI).
GeoBI umożliwia optymalizację różnych procesów, takich jak wizualizacja i raportowanie danych; geomarketing i analiza obszarów handlowych, zgodność z przepisami i regulacjami środowiskowymi, alokacja zasobów, monitorowanie infrastruktury sieciowej, oraz zarządzanie terytoriami sprzedaży. Obecnie Galigeo skupia się na rozwiązaniach dla detalistów, firm farmaceutycznych, operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw użyteczności publicznej i organizacji rządowych.