Rhenus podsumowuje rok 2012 w usłudze Home Delivery

Rhenus podsumowuje rok 2012 w usłudze Home Delivery

Rhenus Contract Logistics zanotował w 2012 roku 23 procentowy wzrost sprzedaży usługi Home Delivery. Serwis polega na dostawie mebli i sprzętu AGD/RTV wraz z wniesieniem oraz montażem. Tegoroczny wynik jest rekordem w ciągu dekady realizacji serwisu w Polsce.

Oprócz standardowego dostarczenia zakupionego sprzętu, urządzenie jest wniesione bezpośrednio do pomieszczenia, w którym ma działać, co nie jest to oczywiste w przypadku standardowej usługi kurierskiej. Klient ma również zagwarantowane uruchomienie lub montaż wyposażenia. W ciągu 10 lat oferowania usługi na terenie Polski Rhenus zrealizował ponad 900 tys. doręczeń w ramach Home Delivery.

Przez cały proces dostawy, klient ma dostęp do bieżących informacji o statusie zamówień i wykonaniu usługi. W większości przypadków zamówiony sprzęt jest dostarczany w czasie 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. Według szacunków specjalistów firmy tylko w grudniu zostanie zrealizowanych o 35% więcej zleceń niż w roku poprzednim.

Poleć ten artykuł:

Polecamy