Więcej niż kilka pytań do szefów
W środowisku flotowym należą do jednych z najważniejszych postaci. Szefowie sprzedaży aut do firm odgrywają ważną rolę, zarówno w strukturze importera jak i w przypadku decyzji związanych z opracowaniem polityki sprzedażowej, czy też serwisowej. Chcielibyśmy ich bliżej...
Marcin Wysocki
Firma: Volkswagen Group Polska.
Numer telefonu: 690 406 406.
Krótko o doświadczeniu zawodowym: w branży motoryzacyjnej działam już 14 lat. Od 2002 roku moja praca dotyczy sprzedaży, rok później zacząłem przygodę z flotą. Dla marki Volkswagen pracuję od 2009 roku.
Za swój największy sukces zawodowy uważam: trzy rzeczy: pracę w zgranym zespole, pozyskiwanie nowych znaczących klientów, wreszcie utrzymywanie klientów wcześniej pozyskanych.
Warto skorzystać z naszej oferty, bo: patrząc przez pryzmat całkowitego kosztu użytkowania jest najatrakcyjniejsza na rynku.
Naszymi klientami są między innymi: firmy, które chcą się wyróżnić swoją flotą na rynku i docenić w ten sposób pracowników.
Sposób na pokonanie spowolnienia gospodarczego w branży motoryzacyjnej: stopniowe zwiększanie udziału rynkowego marki Volkswagen…
Moim zdaniem CFM w Polsce: stale zwiększa swój udział w rynku flotowym. Mamy to na uwadze i dostosowujemy ofertę do wymagań firm świadczących usługę fsl.
W pracy nie mógłbym się obejść bez: kontaktów z ludźmi.
Konkurencja jest dla mnie: motywująca, ale jeszcze czasami spędza mi sen z powiek.
Służbowo zasiadam za kierownicą: obecnie Volkswagena Passata.
U pracowników/współpracowników cenię: szczerość oraz fakt, że mogę na nich polegać.
Moim hobby jest: wciąż i wciąż motoryzacja.
Najchętniej jadam i piję: kuchnię włoską, soki i herbatę.
Na wakacje poleciłbym: Chorwację, ze względu na widoki i ciepłe morze.
Chętnie obejrzałem: The Guardian z Kevinem Costnerem – ten film zrobił na mnie wrażenie.
Z zainteresowaniem czytam: ostatnio książki Trudi Canavan, Elżbiety Cherezińskiej oraz prasę motoryzacyjną.
Z przyjemnością słucham: muzyki, która dodaje mi energii.
Ulubiony gadżet codziennego użytku: system nawigacyjny w samochodzie.
Najbardziej stresuje mnie: wiele rzeczy, zbyt wiele.
Najmilsza chwila każdego dnia, tygodnia: wieczór z żoną.
Bartłomiej Brzozowski
Firma: Chevrolet Poland.
Numer telefonu: 22 209 16 17.
Krótko o doświadczeniu zawodowym: sprzedażą flotową zajmuję się od 1999 roku.
Za swój największy sukces zawodowy uważam: coraz większe zainteresowanie naszą marką wśród klientów flotowych.
Warto skorzystać z naszej oferty, bo: budujemy długotrwałe relacje z naszymi partnerami oferując im niestandardowe rozwiązania i rewelacyjny produkt.
Naszymi klientami są między innymi: firmy FMCG, dystrybucyjne oraz rent a car.
Sposób na pokonanie spowolnienia gospodarczego w branży motoryzacyjnej: flota marki Chevrolet (śmiech).
Moim zdaniem CFM w Polsce: to przyszłość i sposób na optymalne utrzymanie floty.
W pracy nie mógłbym się obejść bez: ludzi, z którymi współpracuje.
Konkurencja jest dla mnie: nauką i motywacją.
Służbowo zasiadam za kierownicą: Chevroleta Malibu.
U pracowników/współpracowników cenię: szczerość i otwartość na nowe pomysły.
Moim hobby jest: moja rodzina.
Najchętniej jadam i piję: w domu z rodziną i przyjaciółmi.
Na wakacje poleciałbym: na Islandię.
Chętnie obejrzałem: bajki z dziećmi.
Z zainteresowaniem czytam: informacje w portalach biznesowych i prasę branżową.
Z przyjemnością słucham: ludzi.
Ulubiony gadżet codziennego użytku: smartphone.
Najmilsza chwila każdego dnia, tygodnia: zabawy z dziećmi.
Ryszard Czubała
Firma: Dział Audi, Volkswagen Group Polska.
Numer telefonu: 690 406 104.
Krótko o doświadczeniu zawodowym: w branży motoryzacyjnej działam od 1996 roku. Sześć lat później zostałem specjalistą ds. sprzedaży flotowej Volkswagena. Od czerwca 2012 roku piastuję funkcję koordynatora sprzedaży flotowej Audi.
Za swój największy sukces zawodowy uważam: możliwość kreowania strategii sprzedaży flotowej Audi.
Warto skorzystać z naszej oferty bo: „Przewaga dzięki technice” nie jest wyłącznie sloganem marki Audi, ale rzeczywistością.
Naszymi klientami są między innymi: czołowe firmy leasingowe i CFM, Lidl Polska, Grupa Siemens, branża „Rent a Car” i wiele innych przedsiębiorstw.
Sposób na pokonanie spowolnienia gospodarczego w branży motoryzacyjnej: wymierne korzyści podatkowe z korzystania z samochodów mających niską emisję CO2.
Moim zdaniem firmy CFM w Polsce: mają szansę dużego rozwoju, pod warunkiem dzielenia się z klientami efektem skali.
W pracy nie mógłbym się obejść bez: telefonu.
Konkurencja jest dla mnie: prawdziwym wyzwaniem, bo reprezentuje dobry poziom.
Służbowo zasiadam za kierownicą: Audi Q3 2.0 TDI quattro.
U pracowników/współpracowników cenię: szczerość.
Moje hobby: dobra książka.
Najchętniej jadam i piję: żurek w chlebie i schłodzone jasne pełne (śmiech).
Na wakacje poleciłbym: wyprawę rowerową po Szwajcarii Kaszubskiej.
Chętnie obejrzałem: „Dzień Świstaka” i „Między słowami”, za każdym razem z powodu Billa Murray’a.
Z zainteresowaniem czytam: literaturę faktu, polecam „Szkice piórkiem” Andrzeja Bobkowskiego.
Z przyjemnością słucham: U2 – od zawsze.
Ulubiony gadżet codziennego użytku: filiżanka kawy.
Najbardziej stresuje mnie: rozmiar skrzynki pocztowej w Outlooku.
Najmilsza chwila każdego dnia, tygodnia: wieczór, gdy dzieci już śpią (śmiech).
Kamil Wieczorkowski
Firma: Mitsubishi Motors Poland.
Numer telefonu: 607 409 307.
Krótko o doświadczeniu zawodowym: karierę zawodową rozpocząłem w Nivette (dealer Opla) w roku 2001 jako konsultant ds. sprzedaży samochodów. Z tą marką związany byłem do maja 2008 pracując między innymi w Auto Żoliborz. W czerwcu 2008 roku objąłem stanowisko Key Account Specialist w Polskiej Grupie Dealerów, gdzie zajmowałem się sprzedażą flotową japońskich marek będących w składzie grupy. Od stycznia 2010 roku pracuję w MMC Car Poland i opowiadam za sprzedaż flotową marki Mitsubishi na terenie Polski.
Za swój największy sukces zawodowy uważam: mam nadzieje, że takowy jeszcze znajduje się przede mną. Na tą chwilę moim największym sukcesem jest udział w budowaniu pozycji Mitsubishi, jako lidera w segmencie samochodów z napędem na cztery koła.
Warto skorzystać z naszej oferty, bo: większość naszych modeli ma na nadwoziu już rzadko spotykany napis Made in Japan. Poza tym, jako nieliczni oferujemy prawdziwych twardzieli do pracy w ciężkim terenie – mam na myśli modele Pajero, Pajero Sport oraz L200.
Naszymi klientami są między innymi: Unilever, Budimex, Warbud, Eurovia, IMGW, Lasy Państwowe.
Sposób na pokonanie spowolnienia gospodarczego w branży motoryzacyjnej: zaoferowanie klientowi zbiorowemu kompleksowej oferty flotowej, w tym dedykowanej obsługi posprzedażnej, w taki sposób, by dostrzegł korzyści wynikające z odmłodzenia parku maszyn. Spotykam ostatnio dużo przypadków przedłużania kontraktów o kolejny rok z powodu tzw. kryzysu gospodarczego. Jak większość z nas wie, jest to zachowanie nieracjonalne i z punku ekonomicznego nieopłacalne, gdyż takie samochody generują ponadprzeciętne koszty utrzymania. Poza świadomością pozornych oszczędności, bardziej wizerunkowych, taki ruch nic nie daje.
Moim zdaniem CFM w Polsce: ma świetlaną przyszłość.
W pracy nie mógłbym się obejść bez: bez sukcesów zawodowych.
Konkurencja jest dla mnie: wyzwaniem do ciągłego rozwoju osobistego.
Służbowo zasiadam za kierownicą: Mitsubishi Lancer Sportback.
U pracowników/współpracowników cenię: kompetencje i jeszcze raz kompetencje.
Moim hobby jest: w tej chwili rodzina.
Najchętniej jadam i piję: włoska kuchnia.
Na wakacje poleciłbym: Florydę, Stany Zjednoczone.
Chętnie obejrzałem: film „Drogówka”.
Z zainteresowaniem czytam: Flotę Auto Biznes, Newsweeka.
Z przyjemnością słucham: Moby’ego.
Ulubiony gadżet codziennego użytku: iPad.
Najbardziej stresuje mnie: brak czasu.
Najmilsza chwila każdego dnia, tygodnia: sobota – jestem wtedy z całą rodziną.