Od pierwszego szkicu do salonu

Od pierwszego szkicu do salonu

DHL oferuje nowe usługi pozwalające ułatwić rozwój, produkcję i wprowadzanie na rynek nowych samochodów. Podczas gdy większość firm logistycznych koncentruje się na strumieniach przychodzących do produkcji i na logistyce posprzedażowej, produkt firmy DHL obejmuje cały proces wejścia na rynek.

Nowa usługa firmy DHL koncentruje się na trzech etapach rozwoju i dystrybucji samochodów: W fazie badań i rozwoju DHL wspiera przedprodukcyjne opracowanie modeli, jak specjalistyczne opakowanie prototypów, odprawę celną i transport z zapewnieniem wysokiego stopnia bezpieczeństwa i poufności. W fazie produkcji DHL organizuje logistykę materiałów przychodzących i wewnątrz zakładu, zmniejszając ryzyka łańcucha dostaw i zapewniając bezproblemowy proces produkcji. Wreszcie w fazie wprowadzenia na rynek DHL zajmuje się komunikacją związaną z wprowadzeniem na rynek, na przykład opłacalną dystrybucją przesyłek direct mailing lub paczek, transportem samochodów wystawowych na pokazy samochodowe lub na oficjalną prezentację dla mediów.

Firma posiada dostęp do 200 zakładów produkcyjnych na całym świecie, w szczególności w USA, Europie i Japonii, które tradycyjnie są największymi rynkami. Badania branżowe, jak IHS Automotive, wskazują, że przewidywana skumulowana sprzedaż globalna wzrośnie od 81 mln sztuk w roku 2012 do około 102 mln sztuk w 2018.

Poleć ten artykuł:

Polecamy