EFL niezmiennie przyjazny klientowi

EFL niezmiennie przyjazny klientowi

EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.

Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii klientów odnoszących się do firmy. Klienci EFL odpowiadają na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia oceną współpracy z firmą, prawdopodobieństwem rekomendacji oraz oceną jakości obsługi.

– Po raz czwarty z rzędu otrzymaliśmy bardzo ważne wyróżnienie – tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Jest on dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go klienci – – mówi Krzysztof Ziomek, dyrektor zarządzający, Pionu Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem EFL. – Z tegorocznego badania wynika, że ponad połowa respondentów byłaby skłonna polecić korzystanie z naszych usług swoim znajomym i przyjaciołom.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 10 lat. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów oraz branż.

Poleć ten artykuł:

Polecamy