Parcel Walk – uniwersalna brama do obsługi spedycji paczek

Parcel Walk – uniwersalna brama do obsługi spedycji paczek

Usługi przesyłania paczek wymagają zastosowania specjalnych bram w stacjach przeładunkowych. W tego typu centrach odbywa się bowiem za- i rozładunek zarówno samochodów ciężarowych, jak i dostawczych. Sprawny i komfortowy przeładunek zapewnia w obu przypadkach dzielona brama przemysłowa Parcel Walk.

To jedyne na rynku rozwiązanie umożliwiające jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych i dostawczych w jednej stacji przeładunkowej. Nowa konstrukcja firmy Hörmann pozwala na bardziej efektywne wykorzystanie stacji przeładunkowej.

 

Załadunek i rozładunek samochodów ciężarowych i naczep wymiennych w ramach transportu transgranicznego oraz małych transporterów do obsługi regionalnej spedycji paczek był dotychczas możliwy tylko w różnych stacjach przeładunkowych hal logistycznych i magazynowych. Wysokość skrzyni ładunkowej w samochodach dostawczych jest bowiem o wiele niższa niż w samochodach ciężarowych czy naczepach wymiennych. Nowa dzielona brama przemysłowa Parcel Walk firmy Hörmann umożliwia jednoczesny przeładunek samochodów ciężarowych, naczep wymiennych i samochodów dostawczych w jednej i tej samej stacji przeładunkowej.

 

Przed rozpoczęciem przeładunku samochodu ciężarowego lub naczepy wymiennej najniższy segment bramy Parcel Walk jest odłączany i otwierana jest jedynie jej górna część. Aby podczas załadunku lub rozładunku paczek w kilku samochodach ciężarowych lub naczepach przejść na wyżej położony pomost i bezpiecznie przemieszczać się między bramami, pracownicy obsługi mogą korzystać ze stopni umieszczonych z prawej i lewej strony bramy. Do przeładunku niższych samochodów dostawczych na poziomie posadzki hali otwiera się całą bramę razem z najniższym segmentem i pomostem.

 

Dzięki bramie Parcel Walk można zmniejszyć liczbę różnych stacji przeładunkowych, a tym samym obniżyć wydatki na technikę przeładunku, dodatkowe odcinki transportowe i personel, a także wykorzystać miejsce przed i wewnątrz hali.

 

Nowa brama przemysłowa jest również dostępna w wersji Parcel – bez pomostu obsługowego. Opcjonalnie może też być ona wyposażona w przeszklenie. Standardowo brama ta posiada napęd przemysłowy WA 300, gwarantujący łatwy i sprawny przebieg pracy.

Poleć ten artykuł:

Polecamy