Panattoni Europe wspiera branżę motoryzacyjną

Panattoni Europe wspiera branżę motoryzacyjną

Panattoni Europe realizuje kolejne inwestycje w Europie dla jednego z największych producentów branży wyposażenia samochodowego - firmy Faurecia.

W Polsce, deweloper rozpoczął rozbudowę gorzowskiej fabryki elementów wyposażenia wnętrz do samochodów Volkswagen Amarok, Golf A7 oraz Mercedes Klasy S o kolejne 12 000 m². W niemieckim Bad Rappenau, wystartował z budową nowego centrum logistycznego dla producenta o łącznej powierzchni 25 500 m².

 

Inwestycja w Polsce znajduje się na terenie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gorzowie Wielkopolskim i produkowane są w nim kokpity wraz z innymi częściami samochodowymi. W Niemczech natomiast, Panattoni Europe rozpoczął budowę obiektu logistycznego dla firmy Faurecia w Bad Rappenau, położnej na terenie landu Badenii-Wirtembergii, w bezpośrednim dostępie do autostrady A6. Z tego miejsca firma będzie zarządzać dostawami do swoich klientów. W tym celu na powierzchni 25 000 m², 23 500 m² przeznaczone zostanie na magazyn, pozostała część stanowić będzie powierzchnię biurową. Zakończenie prac budowlanych zaplanowano na sierpień tego roku.

 

– Rozwój sektora motoryzacyjnego przekłada się również na klientów Panattoni Europe – firmy działające w tej branży stanowią ważną grupę wśród najemców realizowanych przez nas obiektów. Szeroki wachlarz rozwiązań, które proponujemy sprawia, że trafiamy zarówno do producentów, jak również do dystrybutorów części samochodowych, wspierając ich wiedzą i doświadczeniem w zakresie dedykowanych inwestycji BTS – powiedział Marek Foryński, Dyrektor Grupy BTS w Panattoni Europe.

 

Dotychczas Panattoni Europe zrealizowało ponad 55,000 m² nowoczesnej powierzchni przemysłowej dla firmy Faurecia. W Polsce, oprócz wspomnianego gorzowskiego obiektu, 13 600 m² w Legnickiej SSE. W Czechach – 24,000 m² w rejonie Pilzna. Każdy z obiektów zrealizowany został zgodnie z wytycznymi najemcy – przy doborze strategicznych lokalizacji, ocenianych przede wszystkim z perspektywy rozwiniętej infrastruktury drogowej, bliskości odbiorców w kraju czy rynków zbytu. Istotnymi elementami były również: dostępność wykwalifikowanych kadr, koszty inwestycji, czy możliwość skorzystania z ulg dedykowanych nowym inwestycjom czy wreszcie pełne dostosowanie powierzchni do specyfiki działalności firmy.

Poleć ten artykuł:

Polecamy