DSV pomaga serwisować Boeingi
W połowie marca br. odbyło się oficjalne otwarcie hangaru serwisowego Boeinga na kopenhaskim lotnisku. W specjalistycznym pomieszczeniu Boeing będzie dokonywać napraw, remontów i przeglądów swoich samolotów, a DSV Solutions zapewni logistykę wszystkich części niezbędnych do tego procesu.
Uroczyste otwarcie hangaru było jednocześnie inauguracją nowego magazynu DSV Solutions, w którym dziewięciu specjalistów będzie obsługiwać klienta. Sam magazyn działa od listopada zeszłego roku, jednak w tym czasie pracownicy DSV przechodzili niezbędne półroczne szkolenie, które zapewniło im profesjonalne przygotowanie do operowania tak specjalistycznym sprzętem, jak części serwisowe Boeinga.
– Elementy lotnicze to wbrew pozorom bardzo delikatny sprzęt. Nie ma tutaj miejsca na pomyłki, wszystko musi chodzić jak w zegarku – mówi Tavs Larsen, dyrektor Logistyki w DSV Solutions (Dania).
Wraz z rozwojem autorskiego programu serwisowania Goldcare, Boeing zwiększył swoją obecność na rynku skandynawskim i rozpoczął ogłosił przetarg na obsługę logistyczną, który wygrała firma DSV Solutions.
Dodatkowo w ramach umowy z Boeingiem, DSV zajmuje się także magazynowaniem części zamiennych na lotniskach w Sztokholmie i Oslo. Chociaż nie są to magazyny z pełnym serwisem, jak w przypadku Kopenhagi, to stanowią równie istotny element operacyjny, ponieważ serwisują całą norweską flotę (około 200 samolotów). Ekipy ze Szwecji oraz z Norwegii przeszły szkolenie w Kopenhadze wraz z lokalnymi pracownikami DSV. Dzięki temu pozostałe dwa magazyny były gotowe na przyjęcie zarówno samolotów, jak i części, w dniu inauguracji hangaru w Danii.