Inteligentna logistyka na konferencji MotoIdea 2015
Największe tegoroczne spotkanie branży automotive zgromadziło ponad 130 specjalistów i ekspertów. Producenci różnego typu pojazdów, a także ich dostawcy w dniach 15-16 kwietnia spotkali się we Wrocławiu.
W trakcie konferencji nie tylko rozmawiali oni na temat aktualnych wyzwań, związanych z rynkiem motoryzacyjnym w Polsce i Europie, ale uczestniczyli również w przeprowadzonym przez ICAN Institute harvardzkim szkoleniu managerskim.
Wśród prelegentów części konferencyjnej MotoIdea 2015 znaleźli się przedstawiciele znanych od wielu lat dużych graczy rynku motoryzacyjnego, takich jak General Motors, Pilkington Automotive Poland, Solaris, Toyota Motor Manufacturing Poland, Gefco Polska, ale także coraz wyraźniej zdobywające branżę spółki. Wśród nich wymienić należy Transporeon, twórcę internetowej platformy logistycznej łączącej firmy przemysłowe i handlowe z przedsiębiorstwami spedycyjnymi.
Wystąpienie przedstawiciela spółki Grzegorza Proroka, którego tematem był „Transporeon – platforma logistyczna nr 1 w Europie” spotkało się z dużym zainteresowaniem uczestników MotoIdei. Prezentacja odbyła się w ramach sekcji „innowacja i optymalizacja”. Ma to o tyle znaczenie, że oba te elementy są składowymi częściami proponowanych przez firmę rozwiązań. – W trakcie konferencji branża automotive miała możliwość poznać zalety proponowanych przez nas inteligentnych rozwiązań logistycznych. Świadczy o tym m.in. wiele rozmów kuluarowych. Nawiązane dzięki temu kontakty powinny przynieść konkretne rezultaty w najbliższych miesiącach – mówi Grzegorz Prorok, Country Manager Poland Transporeon.
MotoIdea zorganizowana została przez G24 Group. Transporeon był partnerem konferencji.