X-press Courieres uruchomił usługe iforgot
X-press Courieres uruchomił usługę iforgot dedykowaną dla osób podróżujących i nocujących w hotelach.
Podczas podróży wakacyjnej wykorzystujemy czas do maksimum. Bywa, że w trakcie pakowania i wymeldowywania się z hotelu, zdarzy nam się zostawić jakiś przedmiot. Co robić w takich sytuacjach? Często dopiero po powrocie do domu, lub jeszcze w drodze orientujemy się, że zostawiliśmy zgubę w hotelu. Zdarza się to nawet najlepiej zorganizowanym.
Badania przeprowadzone przez eResult, międzynarodową firmę badającą konsumentów w sieci, wykazują, że:
· ponad połowa gości hotelowych coś po sobie zostawia
· 29 % badanych jako przedmioty pozostawione w hotelu przez gości wskazuje przybory kosmetyczne,
· co piąta osoba zapomina zabrać element garderoby,
· 17 procent pozostawia ładowarkę do telefonu lub komputera.
Z pomocą w takich sytuacjach przychodzi firma kurierska X-press Courieres i uruchomiona przez nich usługa iforgot.pl – dedykowana dla osób podróżujących i nocujących w hotelach. Teraz w prosty sposób można zamówić przesyłkę kurierską z hotelu do dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy skontaktować się z hotelem w celu ustalenia czy przedmiot został odnaleziony, wypełnić prosty formularz zamówienia oraz dokonać opłaty online.
Przesyłka zostanie dostarczoną pod wskazany adres w Polsce i na całym świecie. W ramach usługi możliwe jest także profesjonalne opakowanie przedmiotu w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem w transporcie. Usługę ifrgot.pl polecają hotele i hostele na terenie całej Polski. Powierzając sprawę profesjonalistom, mamy pewność, że przedmiot dotrze w nienaruszonym stanie.