Retail Summit 2016

W dniach 6 – 7 kwietnia 2016 r. w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Retai Summit Poland & CEE, która stała się już obowiązkową pozycją w kalendarzach menadżerów z firm z sektora handlu i sektora spożywczego.

Formuła kongresu, jak co roku, podporządkowana jest możliwością budowania relacji sieć handlowa – dostawca, przekładających się bezpośrednio na wymierne efekty biznesowe. Podczas nadchodzącej edycji nie może w związku z tym, zabraknąć sesji speed networking: sesji krótkich spotkań z sieciami handlowymi, jak i aplikacji networkingowej na urządzania mobilne. Podczas tegorocznej edycji po raz pierwszy będzie można uczestniczyć w piątej równoległej sesji Futurology, której głównym celem jest próba przedstawienia megatrendów, technologii i rozwiązań, które będą w przyszłości kształtować i zmienić obraz handlu.

 

W ubiegłorocznej edycji Retail Summit udział wzięło prawie 1000 osób, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG, w tym roku z pewnością nie będzie mniej. Aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na oczekiwania uczestników, organizatorzy przygotowali kilka innowacji i zmian: wydłużoną sesję speed networking, dwie sesje Trade Briefing, podczas których sieci handlowe będą prezentować swoje założenia strategiczne na przyszłe lata oraz sesję „Innowacje i trendy w handlu” prezentującą nowe, dostępne rozwiązania pozwalające zwiększyć konkurencyjność handlu.

Poleć ten artykuł:

Polecamy