DPD Online – nowoczesne zarządzanie wysyłkami

DPD Online – nowoczesne zarządzanie wysyłkami

DPD Polska wprowadziła nową generację aplikacji do zarządzania wysyłkami – DPD Online. Nowe rozwiązanie, które jest kontynuacją dobrze znanego Webklienta, zostało wzbogacone o szereg dodatkowych funkcjonalności takich, jak m.in. bezpośredni import danych o zakończonych transakcjach Allegro.

Aplikacja zyskała także nową szatę graficzną, która jest zgodna z aktualnymi barwami DPD Polska.

 

Webklient jest dobrze znany na rynku e-commerce rozwiązaniem do zarządzania wysyłką dużej liczby paczek z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki rozbudowanym funkcjom użytkownik może w prosty i szybki sposób tworzyć listy przewozowe, planować odbiory paczek przez kuriera i śledzić drogę przesyłki do adresata. W nowej wersji aplikację można zintegrować z wieloma systemami magazynowo – sprzedażowymi poprzez szybką wymianę plików oraz bezpośrednio z portalem aukcyjnym Allegro.

 

Wśród nowych funkcjonalności znajdują się m.in., możliwość zamówienia kuriera na bieżący dzień z opcją wyboru przedziału czasowego, bezpośredni import danych o zakończonych transakcjach z serwisu Allegro oraz zakładka „Moje DPD”, zawierająca przydatne linki (czat z konsultantem, dokumenty do pobrania, formularz reklamacyjny). Zmieniony został również layout aplikacji na zgodny z nowym systemem identyfikacji wizualnej DPDgroup.

 

DPD zapowiada kolejne moduły DPD Online, które dostępne będą już na początku przyszłego roku. Będą to: pobranie potwierdzenia doręczenia konkretnej paczki wraz z podpisem odbiorcy, panel konfiguracji powiadomień, pozwalający zdefiniować powiadomienie wysyłane do pojedynczej paczki, moduł raportowy do generowania raportów zawierających dane o paczkach wysyłanych przez niego wszystkimi kanałami DPD. Oznacza to, że raport będzie zawierał wyniki nie tylko dla paczek nadawcy z DPD Online, ale także z DPD Services, wtyczek i listów wypisywanych ręcznie.

Poleć ten artykuł:

Polecamy