DSV Road po raz kolejny „Firmą Przyjazną Klientowi”

DSV Road po raz kolejny „Firmą Przyjazną Klientowi”

17 listopada br., w trakcie uroczystej Gali, DSV Road odebrało drugi rok z rzędu, certyfikat ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie niezależnych badań satysfakcji i...

17 listopada br., w trakcie uroczystej Gali, DSV Road odebrało drugi rok z rzędu, certyfikat ogólnopolskiego programu Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to jest przyznawane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie niezależnych badań satysfakcji i lojalności klientów. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą klienta.

Laureaci programu są wyłaniani w oparciu o wyniki badań przeprowadzonych wśród Klientów firmy, obejmujących pięć kluczowych obszarów tj. ocenę jakości obsługi, zaspokojenie oczekiwań i potrzeb klientów, ich lojalność i prawdopodobieństwo rekomendacji oraz ogólne zadowolenie klientów.

Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi w imieniu operatora odebrał Sebastian Plesiński, Dyrektor Handlowy w DSV Road:

Otrzymując tą nagrodę w ubiegłym roku potraktowaliśmy ją jak zobowiązanie do dalszej pracy nad poprawa standardów obsługi i zadowolenia naszych Klientów. Cieszę się, że nasi Klienci to docenili dając nam wyższe oceny niż w roku ubiegłym… DSV świadczy usługi, czyli coś, czego nie można dotknąć, zobaczyć, spróbować, więc to od jakości pracy wszystkich naszych pracowników zależy postrzeganie firmy przez Klientów. Wyznajemy zasadę, że począwszy od spedytora odbierającego telefon, po magazyniera, który bez uszkodzeń przesyłek rozładowuje ciężarówki na magazynie a kończąc na pracowniku administracji, który bezbłędnie wystawia fakturę, każdy z nas, ponad 400 pracowników DSV Road w Polsce obsługuje naszych Klientów. Wszyscy jesteśmy handlowcami! To Klient płaci nasze pensje a DSV jedynie przelewa je na nasze konta.

Firma Przyjazna Klientowi to prestiżowy program badawczo-certyfikacyjny, który od ponad 13 lat bada poziom satysfakcji wśród klientów firm w nim uczestniczących. Skierowany jest on do wszystkich firm, które w swoich działaniach doceniają rolę wysokiej jakości obsługi klientów. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest przyznawane laureatom na okres 12 miesięcy na podstawie wyników niezależnych badań.

Poleć ten artykuł:

Polecamy