Nowy service center w Toruniu

Nowy service center w Toruniu

DHL Express uruchomił właśnie nowy service center w Toruniu. Jest to kolejna inwestycja firmy zrealizowana w ciągu ostatnich sześciu miesięcy w ramach globalnego programu inwestycyjnego.

Nowo otwarta jednostka w Toruniu spełnia funkcję service center do obsługi ekspresowych przesyłek międzynarodowych. Nowy obiekt wybudowany został w konstrukcji umożliwiającej jego rozbudowę w przyszłości. Zajmuje powierzchnię blisko 500 m2, posiada dwie bramy wyposażone w ruchome rampy rozładunkowe przeznaczone do rozładunku dużych transportów oraz 15 bram kurierskich. Zainstalowano w nim także system przenośników o długości 70 m, umożliwiający bezpośredni załadunek przesyłek do aut kurierskich, tzw. direct load. Część biurowa została zaaranżowana wg koncepcji ABW (Activity-Based Working) wspierającej współpracę oraz integrację całego zespołu.

 

Nowy obiekt w Toruniu został wybudowany z myślą o klientach z województwa kujawsko-pomorskiego, prowadzących działalność eksportową i importową za pośrednictwem sieci DHL. Został usytuowany w dogodnej lokalizacji (ul. Kręta 25) z uwagi na bliskie połączenie z drogą ekspresową S10 oraz korzystny dojazd z i do centrum miasta. Dla lokalnych klientów udostępniono punkt obsługowy DHL Service Point, umożliwiający nadanie lub odbiór przesyłki. DHL Service Point oferuje usługi ekspresowe wraz z możliwością wyboru najkorzystniejszej opcji dostawy przesyłki – doręczenie w określonym, nieprzekraczalnym terminie Day Definite International (DDI) bądź w systemie „od drzwi do drzwi” w usłudze Time Definite International (TDI). Od kwietnia br. klienci będą mogli również w punkcie DHL Service Point realizować płatności za usługi za pomocą kart płatniczych.

 

Jest to czwarty obiekt, po nowo otwartych w Rzeszowie, Lublinie i Katowicach, w którym część magazynowa połączona została specjalnym modułem do załadunku i rozładunku pojazdów kurierskich, tzw. fingerem kurierskim.

Poleć ten artykuł:

Polecamy