Szkolenie sprzedażowe na Kongresie Transportowym
Kongres Transportowy to nie tylko spotkania handlowa oraz wiedza z zakresu prawa, zarządzania, finansów. 12. października można także wziąć udział w szkoleniu sprzedażowym oraz z biznesowego savoir vivre.
Zapraszamy Państwa na dwa wyjątkowe szkolenia dedykowane branży transportowej. 12. października w warszawskim Hotelu Airport Novotel będzie można się wiele nauczyć o nowych technikach sprzedaży, ale i biznesowym savoir vivre.
„Jak zoptymalizować sprzedaż usług. O tym jak obniżyć wysiłek klienta, nie zniechęcić go, a wręcz przekonać do współpracy”
- Kiedy klient będzie (nie)szczęśliwy: co wpływa na jego zadowolenie?
- Budowanie satysfakcji klienta – jest na sposób!
- Przewidywać fakty: wejść w głowę klienta, przewidzieć kiedy pojawią się u niego myśli, by od nas odejść.
- Poziom obsługi 2.0 – jak być krok przed konkurencją i sprawić by konkurencja działała na naszą korzyść.
„Nie daj plamy w relacjach biznesowych, czyli savoir vivre w praktyce”
- Dzień dobry, cześć, hello – jak i z kim witać się w pierwsze kolejności.
- Pozwólcie przedstawić sobie, pan żubr we własnej osobie.
- Nie mam co na siebie włożyć, słów kilka o tajemnicach dress code.
- Jola jestem, a Tobie prezesie jak na imię? Zasady przechodzenia “na ty” w biznesie i swojej firmie.
- Mailowe zasady dobrego wychowania.
- Mhm, aha, ok…czyli jakich błędów unikać w rozmowie telefonicznej
- Mowa jest srebrem: czy mówić smacznego i na zdrowie.
- Hierarchia w samochodzie i windzie.
Szkolenia będą miały charakter interakcji, dyskusji i zostaną oparte na przykładach z życia wziętych. Wstęp na oba szkolenia – w ramach biletu wstępu na konferencję. A zgłosić można się tutaj