Nowy brand na stacjach

Na polskim rynku zadebiutowała marka deli by Shell. To odnowiona oferta gastronomiczna koncernu paliwowego. Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się nowy brand.

Nowością są udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, bagietki, zapiekanki i sałatki przygotowane na miejscu z indywidualnie dobranych składników. Dzięki temu klienci mają możliwość większej personalizacji zamówień. Rozszerzony koncept „Jesz co chcesz” jest dostępny na 70 stacjach, do końca roku pojawi się łącznie na 120 stacjach w całej Polsce.

Poza produktami z oferty standardowej na wybranych stacjach czekają świeżo wyciskane soki, tortille, kruche ciastka oraz kremowe i lekkie jogurty, jak również zupy oraz dania lunchowe. W ofercie pojawiły się nowości, m.in.: słupki warzywne z hummusem, kanapka trójkątna z łososiem, tortilla burrito czy burger. Łącznie na 190 stacjach klienci Shell mogą napić się kawy Costa Coffee, a w ponad 80 punktach dostępne są napoje kawowe z mieszkanki kawy deli by Shell.

Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro (format Quick Service Restaurant). Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne takie punkty, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek.

Poleć ten artykuł:

Polecamy