LPP w Panattoni Park Gdańsk III

LPP w Panattoni Park Gdańsk III

Spółka LPP, właściciel marek: Reserved, Cropp, House, Mohito Czy Sinsay. wynajęła 16 tys. m kw. w Panattoni Park Gdańsk III, które będzie przeznaczone na e-commerce. Kompleks jest w trakcie realizacji, a najemca wprowadzi się do niego już w III kwartale br.

Trwa realizacja Panattoni Park Gdańsk III, którego jednym z pierwszych najemców jest LPP SA – największa w Europie Środkowo-Wschodniej i jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm produkujących odzież, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito czy Sinsay. W Panattoni. Nowa powierzchnia posłuży LPP za centralny magazyn dedykowany marce Cropp, skąd już w III kwartale br. obsługiwane będą sklepy online brandu w 11 krajach. Transakcja najmu przewiduje możliwość ekspansji o kolejne 5 tys. m kw. i jest największą, podpisaną od początku roku dla Trójmiasta.

 

E-commerce w modzie. Nowa realizacja Panattoni Europe dla LPP SA to odpowiedź na rosnącą sprzedaż spółki. Jak wyjaśnia Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP: – W I kwartale br. sprzedaż online naszych kolekcji wzrosła aż o 139%. Przewidujemy, że w 2018 roku uda nam się ją podwoić. Taka dynamika wzrostu stawia przed nami duże wyzwania logistyczne oraz rodzi konieczność rozbudowy naszej sieci dystrybucji. Do 2020 roku planujemy zainwestować w rozwój naszej bazy logistycznej aż 0,5 mld zł. Najem powierzchni magazynowej w Panattoni Park Gdańsk jest elementem tego procesu. Dziś logistyka marek odzieżowych musi działać wielokrotnie szybciej niż jeszcze kilka lat temu. Klient zwłaszcza w e-commerce oczekuje od nas błyskawicznej dostawy zamówionego towaru.

 

Z tego względu LPP zdecydowało się przeznaczyć wynajętą powierzchnię w Panattoni Park Gdańsk III na e-commerce. Przewidywana liczba zatrudnionych to 300 osób, oddelegowanych do realizacji zamówień internetowych. Pracownicy będą mieli zagwarantowany bezpłatny dowóz do kompleksu, dlatego na terenie parku deweloper wybuduje zatoczkę z dwoma przystankami autobusowymi. Natomiast dla osób preferujących transport rowerowy powstanie specjalna wiata na jednoślady. Sam obiekt poddany zostanie procesowi certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM na poziomie Good. Na całej jego powierzchni wykorzystane zostanie oświetlenie LED, a w miejscach stałej pracy użyty zostanie system dynamicznego sterowania. Będzie on dostosowywać natężenie oświetlenia w zależności od obecności światła naturalnego – podczas niepogody lub tymczasowego zachmurzenia, natężenie oświetlenia wzrośnie.

 

Zdaniem Marka Dobrzyckiego, Managing Director, Panattoni Europe, rozwój branży e-commerce sprzyja zwiększeniu istniejących zasobów magazynowych, generując potrzebę powstania kolejnych metrów kwadratowych powierzchni logistycznej i zwiększenie jej obsługi. – Jako deweloper jesteśmy na to przygotowani, oferując najlepsze lokalizacje dedykowane obsłudze sprzedaży internetowej. Znajdują się one blisko rynków zbytu z dostępem do odpowiedniej infrastruktury drogowej i wykwalifikowanych pracowników. Nie bez znaczenia dla naszych klientów jest również możliwość ekspansji powierzchni, dlatego realizując inwestycje zawsze mamy na uwadze przyszły rozwój naszych najemców, czego najlepszym przykładem jest Panattoni Park Gdańsk III.

 

Panattoni Park Gdańsk III to centrum dystrybucyjne, które będzie składać się z dwóch nowoczesnych hal magazynowych o łącznej powierzchni blisko 64 tys. m kw. Kompleks powstaje 10 km od centrum Gdańska i 10 km od lotniska Rębiechowo, a także 15 km do portu gdańskiego. Lokalizacja ta zapewnia doskonałą ekspozycję magazynu oraz dogodne połączenie komunikacyjne z trasami wylotowymi Trójmiasta. Położenie tuż obok dróg ekspresowych S6 i S7 oraz autostrady A1 tworzy idealne warunki dla firm, które kładą nacisk na sprawny transport, zaś oferowana powierzchnia w ramach inwestycji z łatwością może być dostosowana do indywidualnych potrzeb najemców z zarówno z branży logistycznej, dystrybucyjnej, jak i produkcyjnej.

 

(Panattoni)

Poleć ten artykuł:

Polecamy