Axi Immo współpracuje z Marketing Investment Group
Dla myBOX Logistics – firmy należącej do grupy Marketing Investment Group (MIG), działającej na rynkach obuwniczo-odzieżowych w regionie CEE powstanie nowy obiekt BTS w Kielcach. Firma Axi Immo doradzała klientowi na wszystkich etapach przygotowania inwestycji.
Do nowego obiektu o powierzchni ponad 22 tys. mkw. realizowanego przez dewelopera 7R klient wprowadzi się pod koniec roku.
Marketing Investment Group to lider branży obuwniczo-odzieżowej realizujący sprzedaż w modelu omnichannel. Firma dynamicznie rozwija kanał sprzedaży online oraz sieci punktów handlu tradycyjnego w regionie CEE.
Marketing Investment Group sprawnie zarządza rozwijającą się siecią ponad 400 salonów sieci: Sizeer, 50style, Symbiosis, Timberland oraz aktywną sprzedażą on-line dla tych marek. Spółka jest jednocześnie dystrybutorem na polski rynek marek: Timberland, New Era, Lotto, Umbro oraz linii obuwniczej Lacoste. Firma mocno stawia na wykorzystywanie najnowszych technologii i niekonwencjonalnych narzędzi marketingowych, które przekładają się na doświadczenia zakupowe klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży, w tym przede wszystkim kanału e-commerce oraz ze względu na zmianę modelu dystrybucji na logistykę własną firma zdecydowała się na wynajęcie nowego obiektu. Magazyn, który realizuje dla klienta deweloper 7R zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb najemcy. Nowy obiekt będzie miał ponadstandardową wysokości magazynu, wzmocnioną posadzkę, 3-poziomową antresolę oraz specjalne doki z obniżonym poziomem dla busów. Nowy obiekt będzie w dużej części zautomatyzowany i podzielony na strefy. Ze względu na zaawansowanie techniczne i najnowsze rozwiązania w projektowaniu klient skorzysta z oferowanych na terenie Kielc ulg w ramach Polskiej Specjalnej Strefy Inwestycji.
– Nowe centrum dystrybucyjne w okolicach Kielc to dla Nas strategiczna inwestycja w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Rozważaliśmy różne lokalizacje, wybór padł na woj. świętokrzyskie ze względu na dobre położenie z dostępem do głównych szlaków komunikacyjnych, dostępność pracowników oraz możliwość skorzystania z ulg w ramach strefy ekonomicznej. W nowym obiekcie docelowo pracę znajdzie ok. 200 osób – komentuje Krzysztof Nitsch, członek zarządu Marketing Investment Group.
– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć w procesie wyboru inwestycji BTS firmę Marketing Investment Group. Jak pokazuje przykład naszego klienta zaawanasowane technicznie rozwiązania logistyczne to nie tylko domena międzynarodowych firm e-commerce, ale też polskich podmiotów, które skutecznie zdobywają kolejne udziały w rynku – komentuje Anna Głowacz, dyrektor Działu Industrial w Axi Immo. – Klientowi przy wyborze nowego obiektu zależało na dopasowaniu aspektów technicznych i czasowych do procesu szerszego procesu inwestycyjnego oraz na lokalizacji, która pozwoli na organizację łańcucha dostaw w skali nie tylko krajowej, ale też europejskiej. Najlepiej te założenia spełni projekt 7R w okolicach Kielc – dodaje Anna Głowacz.
(Axi Immo)