TIMOCOM: Nowa lokalizacja we Wrocławiu
Specjalizująca się w IT i danych firma TIMOCOM z Erkrath w Niemczech będzie nadal intensyfikowała swój rozwój. Wraz z dodatkową lokalizacją we Wrocławiu przedsiębiorstwo zwiększa swoją aktywność na polskim rynku.
W ten sposób Polska staje się znaczącym strategicznie rynkiem dla cyfrowej transformacji europejskiej logistyki. Zarówno firmy transportowe i spedycyjne, jak i klienci z sektorów przemysłu i handlu skorzystają ze strategicznego nowego pozycjonowania i powiązanej z tym rozbudowy lokalizacji w Polsce.
– Polska, ze względu na wysoki wolumen przewozowy i udostępniane zasoby transportowe, jest znaczącym rynkiem dla logistyki oraz cyfrowej transformacji branży logistycznej w Europie, dlatego też zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej lokalizacji we Wrocławiu – mówi dyrektor zarządzający TIMOCOM Tim Thiermann. – Naszym celem strategicznym jest pozyskanie jeszcze większej liczby klientów dla naszego Systemu Smart Logistics poprzez udowodnienie, że nasze aplikacje i wiedza specjalistyczna w zakresie interfejsów zapewniają rzeczywistą wartość dodaną.
Z Systemu Smart Logistics TIMOCOM korzysta już ponad 43 000 firm, które codziennie oferują nawet do 750 000 międzynarodowych ofert frachtów i powierzchni ładunkowych.
Dzięki nowemu, nowoczesnemu biuru we Wrocławiu pracownicy tego ugruntowanego w Europie dostawcy rozwiązań IT dla logistyki będą działać bliżej rynku w Polsce i w bardziej kompleksowy sposób. Dotychczasowa lokalizacja w Pile zostanie zintegrowana w nowej strukturze, a biuro we Wrocławiu dodatkowo wzmocni obecność w Polsce. – Mamy w Polsce skuteczny i zaangażowany zespół, z którym będziemy nadal realizować wyzwania związane z cyfryzacją branży logistycznej oraz obsługiwać naszych polskich klientów – mówi Tim Thiermann. I dodaje: – Będziemy rozbudowywać nasz zespół i szukać zmotywowanych pracowników, którzy w naszej wrocławskiej siedzibie zapewnią jeszcze lepszą obsługę klientów w Polsce.
Obecnie TIMOCOM zatrudnia w Polsce około 50 pracowników, a do 2021 r. planuje zwiększenie załogi do 115 osób oraz dodatkowe inwestycje w wysokości ok. 10 mln euro. Razem ze swoimi klientami, TIMOCOM od 1997 r. dąży do urzeczywistnienia wizji świata bez logistycznych wyzwań, zarówno na terenie całej Europy, jak i poza nią.
(Timocom)
Źródło zdjęcia: @dudlajzov–stock.adobe