Ankieta XPO Logistics: duże zaufanie do terminowej realizacji zamówień świątecznych
Z ankiety XPO Logistics wynika, że 85% konsumentów i 91% sprzedawców detalicznych przewiduje pozytywny wynik w zakupach i sprzedaży online.
XPO Logistics, wiodący globalny dostawca rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw, opublikował wyniki październikowej ankiety na temat trendów w handlu online podczas COVID-19. Firma rozszerzyła zakres swojej najnowszej ankiety na sprzedawców detalicznych i konsumentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii oraz zawęziła w tym roku uwagę na zachowania zakupowe w okresie wakacyjnym.
Wielu analityków handlu detalicznego przewiduje, że w czwartym kwartale dominującym trendem będzie przejście na handel elektroniczny. Badanie wykazało, że kupujący i sprzedający prawie zawsze pozytywnie oceniają zdolność łańcuchów dostaw do sprostania zwiększonemu popytowi, pomimo zaostrzonych ograniczeń bezpieczeństwa. Przeczytaj więcej na : https://europenews.xpo.com/pl/2516/ankieta-xpo-logistics-wskazuje-na-duze-zaufanie-do-terminowej-realizacji-rekord/