GlobWebinar! Darmowy webinar dla e-commerce

GlobWebinar! Darmowy webinar dla e-commerce

Już we wtorek, 23 marca br., o godzinie 11.00 obędzie się pierwszy #GlobWebinar online zorganizowany we współpracy GlobKurier z imoje i ING Bankiem Śląskim! Tytuł webinaru to “Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021”. W drugiej części webinaru zostanie przedstawiony temat: “Sprawne płatności w e-commerce – wygoda Klienta.”

Zapisz się tutaj: GlobWebinar – Czego nauczył nas 2020?

Webinar podsumowujący 2020 rok

Sektor e-commerce stanowi obecnie około 14% całkowitej sprzedaży detalicznej w Polsce i wciąż dynamicznie rośnie, a przeprowadzone w ostatnim czasie badania konsumentów wskazują, że nawet po zakończeniu pandemii utrzymywać się będzie wzrostowy trend zakupów internetowych. Fakt ten związany jest oczywiście z występowaniem wzmożonej konkurencji i rozrastającego się ekosystemu e-commerce, co jeszcze bardziej napędziła pandemia i ograniczony dostęp do sklepów stacjonarnych. Coraz bardziej istotne są więc działania zmierzające do sprostania wymaganiom klientów, ale też do dostosowania się do nowego porządku świata, który przeniósł się do Internetu. Według raportu RIG i Gemius już ponad 73% internautów dokonało zakupów online, a ten wynik z pewnością wzrośnie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się – jak wybić się na rynku e-commerce w 2021 roku, korzystając z doświadczenia, które dostarczył nam ubiegły rok, dowiedzieć się, dlaczego Klienci nie kupują u Ciebie, a co natomiast sprawia, że wybierają właśnie Twój sklep, to warto wziąć udział w wydarzeniu.

Tematyka webinaru

Firma Globkurier zachęca do uczestnictwa w nadchodzącym bezpłatnym webinarze sektor Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ponieważ tematy uzupełnią wiedzę przedsiębiorców, pracowników sklepów e-commerce i wszystkich osób, które chcą się dowiedzieć, jakie preferencje zakupowe typowali Klienci w 2020 roku. Na spotkaniu poruszone zostaną takie zagadnienia jak:

  • Dlaczego warto mieć więcej opcji dostawy,
  • Czemu sprawne płatności w e-commerce to wygoda Klienta,
  • Jak usprawnić komunikację z Klientem,
  • Co musi posiadać sklep internetowy, by był najczęściej wybierany z oferty.
Prelegenci webinaru

Na wtorkowym wydarzeniu przekazywać wiedzę i nowe pomysły będą – Karolina Kadłubek, Customer Success Manager, GlobKurier.pl oraz Paulina Czokajło Key Account Manager, ING Bank Śląski. Webinar to okazja do zdobycia wiedzy na temat logistyki, finansów i podejścia prokonsumenckiego. Zobaczysz, co było istotne dla klientów, począwszy od dobrania odpowiednich form przesyłek, przez fachowy dialog z klientem, aż do zoptymalizowanych płatności. Dzięki korzystaniu z firmy logistycznej, jak np. GlobKurier.pl usprawnisz swój biznes i sprostasz wymaganiom klientów. Weź udział w webinarze i zwiększaj wyniki swojej firmy.

Zapisz się na webinar tutaj: GlobWebinar – Czego nauczył nas 2020?

Poleć ten artykuł:

Polecamy