FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Nowa kampania FM Logistic ma także wesprzeć w ewolucji postrzegania pracy w branży logistycznej, jako interesującej, dającej realną możliwość rozwoju i satysfakcję, bez względu na wiek czy płeć. Dlatego zamiast modeli czy aktorów w działania wizerunkowe zaangażowani zostali pracownicy firmy. I tak, bohaterami kampanii zostali przedstawiciele i przedstawicielki różnych działów i specjalizacji, na wszystkich poziomach organizacji. Łączy ich jednak to, że lubią swoją pracę i są znakomici w tym, co robią.
– Nieustanny rozwój zarówno firmy, jak i całej branży logistycznej, wiąże się z utrzymywaniem zaangażowania aktualnych zespołów oraz dynamicznym zapotrzebowaniem na nowych pracowników. Obok wzmocnienia wizerunku FM Logistic jako atrakcyjnego pracodawcy chcemy też odczarować pracę w logistyce jako zajęcia typowego dla mężczyzn. W kampanię zaangażowały się m.in. nasze operatorki wózków widłowych czy spedytorki, które są rewelacyjne w swoim fachu i dumne z tego, czym się zajmują – mówi Dawid Strzyżak, Recruitment & Employer Branding Manager Central Europe w FM Logistic.
Kampania, poza realizacją celów wizerunkowych, będzie m.in. wspierać rekrutację do nowych oraz już istniejących lokalizacji FM Logistic, w tym w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem firmy. W najbliższych miesiącach planowane są bowiem kolejne rekrutacje, a do końca roku FM Logistic w Polsce planuje powiększyć swój zespół o kolejnych kilkaset osób.
#Zawodowcy, dzięki którym mamy dostęp, do tego, co ważne
– Pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia pokazały, jak ważna jest ciągłość łańcucha dostaw i zapewnienie dostępu do niezbędnych produktów. Koncept #Zawodowcy jest wyrazem uznania i docenienia wszystkich pracowników FM Logistic. Twarzami kampanii są pracownicy różnych oddziałów firmy, którzy są świetni w tym, co robią, i bez których zapewnienie stałych dostaw nie byłoby możliwe – dodaje Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director w agencji MJCC.
Pierwsze działania employer brandingowe ruszyły na polskim rynku w czerwcu i są prowadzone wielokanałowo, zarówno online, jak i offline. Koncept #Zawodowcy zostanie również zaadaptowany do pozostałych trzech rynków Europy Centralnej, na których działa FM Logistic. Działania poza Polską rozpoczną się jesienią.