Zakłady Gatty wyprodukują rajstopy dla francuskiego Intermarche
Gatta wprowadza na rynek francuski 3 produkty Q-EKO o wysokiej trwałości, w których 20% procent przędzy pochodzi z recyklingu. W sezonie jesień zima 2021 w sprzedaży będą gładkie rajstopy, podkolanówki i pończochy o grubości 20 den. Na sezon wiosna lato kolekcja będzie rozszerzona o wyroby wzorowane: rajstopy z szewkiem i w kropki. Produkty będą sprzedawane we Francji w sklepach Intermarche pod marką własną, pojawią się także na rynku polskim w kolekcji jesienno-zimowej w salonach firmowych.
Grupa Ferax, producent i właściciel marki Gatta, od wielu lat prowadzi z sukcesem relacje handlowe z francuskimi partnerami. W większości przypadków są to duże sieci handlowe. W 2013 roku otrzymała nagrodę Ambasady RP we Francji w konkursie na najlepszych polskich eksporterów.
– Produkty z zakładów Gatty od wielu lat świetnie sprzedają się na rynku francuskim. Klientki cenią je za jakość wykonania, trwałość i nowoczesność. Od lat plasujemy we Francji istotną część produkcji, dlatego w tym roku wprowadzamy kolejne nowości. Nasza współpraca z Intermarche jest bardzo perspektywiczna. W dzisiejszych czasach ekologia jest nie tylko modna, ale i potrzebna. Nowoczesne i technologicznie zaawansowane firmy produkujące włókna, przędze stawiają na wykorzystanie zużytych surowców, aby zmniejszyć degradację środowiska naturalnego. Razem z firmą Fulgar Gatta wychodzi naprzeciw tym działaniom i dbając o planetę proponujemy produkty wykonane z ekologicznych włókien Q-nova – mówi Małgorzata Barton, marketing manager Gatta.