Nico Rosberg zostaje ambasadorem Jungheinrich

Nico Rosberg zostaje ambasadorem Jungheinrich

Firma Jungheinrich i Nico Rosberg są wspólnie zaangażowani w elektromobilność i zrównoważony rozwój. Mistrz świata F1 z 2016 roku będzie reprezentował wiodącego dostawcę rozwiązań intralogistycznych jako ambasador marki.

– Nico Rosberg jest nie tylko ikoną sportów motorowych, ale także jako inwestor i wizjoner podziela pasję Jungheinrich do zrównoważonych technologii i ochrony klimatu, mówi dr Lars Brzoska, prezes zarządu Jungheinrich AG. Były kierowca wyścigowy Formuły 1 jest współzałożycielem Greentech Festival, globalnej platformy dedykowanej technologiom przyszłości w dziedzinie mobilności, żywienia, rolnictwa, finansów, fashion i energii. Od czasu wycofania się z F1 Rosberg jest orędownikiem elektromobilności i zrównoważonej przedsiębiorczości. – Potrzebujemy nowych wizji i inteligentnych technologii dla naszej planety. Oznacza to, że musimy przyspieszyć elektryfikację i dekarbonizację we wszystkich obszarach naszej gospodarki, zwłaszcza w zakresie mobilności – powiedział Rosberg. – Aby dalej promować e‑mobilność, biorę udział w wyścigu razem z Jungheinrich.

Firma Jungheinrich od początku swojego istnienia stawia na elektromobilność. Jest pionierem w zakresie innowacyjnej technologii litowo-jonowej. Dokładnie dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie wprowadziła do seryjnej produkcji wózek widłowy z akumulatorem litowo-jonowym.

– Pragniemy tworzyć trwałe wartości – Jungheinrich i Nico Rosberg podzielają ten cel – wyjaśnia dr Brzoska. – Chcemy wspólnie rozwijać pomysły i pracować nad konkretnymi rozwiązaniami z zakresu elektryfikacji, efektywności energetycznej i zrównoważonego rozwoju, aby pokazać, co jest możliwe w magazynie przyszłości. Wraz z naszym nowym ambasadorem marki, Nico Rosbergiem, stawiamy to zobowiązanie wobec klientów i opinii publicznej jeszcze bardziej w centrum naszych działań.

Zdjęcie: Tom Ziora/Nico Rosberg
(Jungheinrich)

Poleć ten artykuł:

Polecamy