Rohlig Suus Logistics wdraża Visibility

Rohlig Suus Logistics wdraża Visibility

Rohlig Suus Logistics rozwija Portal Klienta i wprowadza nowy moduł – Visibility w transporcie drogowym. Szybka informacja o nietypowych zdarzeniach w transporcie, możliwość zmiany daty dostawy przesyłki przez odbiorcę, łatwiejsze składanie reklamacji – to tylko niektóre nowe funkcje dostępne dla użytkowników portalu.

Informacja w czasie rzeczywistym

Visibility to możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówienia i fizycznej lokalizacji wysyłek produktów od miejsca nadania do miejsca przeznaczenia. Nowa funkcja umożliwia przede wszystkim śledzenie statusów przesyłki w czasie rzeczywistym dzięki powiązaniu Portalu Klienta z aplikacjami kierowców. Klient ma dostęp do listy wszystkich zleceń i może w szybki i łatwy sposób podejrzeć szczegóły przesyłki, a gdy występują nietypowe zdarzenia w trakcie przewozu, alerty w aplikacji i powiadomienia mailowe pozwalają na błyskawiczną reakcję. Moduł jest dostępny również w wersji Portalu na urządzenia mobilne oraz w angielskiej wersji językowej. Portal Klienta pozwala też na samodzielną wycenę transportów drobnicy międzynarodowej, szybkie i proste składanie reklamacji i podgląd ich statusów oraz zmianę terminu dostawy po jej zleceniu – zarówno przez nadawcę, jak i odbiorcę.

Naszym wyróżnikiem na rynku była zawsze wysoka jakość usług i eksperckie wsparcie, jakie oferujemy naszym klientom. Widzimy jednak, jak duże znaczenie ma dla nich również możliwość samodzielnego zarządzania swoimi wysyłkami i szybki dostęp do informacji. Dlatego pracując nad modułem Visibility w Portalu Klienta skupialiśmy się nie tylko na udostępnieniu klientom nowych funkcji, równie ważne było dla nas stworzenie maksymalnie przejrzystego i przyjaznego środowiska. Użytkownicy doceniają intuicyjność tych rozwiązań – mówi Tomasz Jeleń, Chief Commercial Officer w Rohlig Suus Logistics.

Poleć ten artykuł:

Polecamy