PROCON POLZAK 2024 połączy zakupowców po raz 11.
Konferencja zakupowa PROCON POLZAK to jedno z wiodących wydarzeń branżowych w Europie. Co roku konferencja łączy w jednym miejscu przedstawicieli środowiska zakupowego: od ekspertów po kadrę zarządzającą.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat konferencja gościła ponad 3650 uczestników, co świadczy o jej rosnącej popularności i znaczeniu w środowisku profesjonalistów z obszaru zakupów i zarządzania łańcuchem dostaw. Tegoroczna 11. edycja, która odbędzie się 28-29 października w Warszawie, zapowiada się jeszcze bardziej merytorycznie niż poprzednie. Zaprosiliśmy czołowych ekspertów i liderów branży ze świata, oferując uczestnikom niepowtarzalne inspiracje, nowe trendy i innowacyjne strategie. Nie przegap okazji, aby być częścią tego wyjątkowego wydarzenia i dołącz do grona profesjonalistów w dziedzinie zakupów!
Driving business value through innovative & sustainable procurement in AI world
Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji rewolucjonizuje procesy zakupowe, a tegoroczne hasło konferencji odzwierciedla tę zmianę. Innowacyjne podejście do zakupów umożliwia firmom optymalizację kosztów i zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez automatyzację rutynowych zadań. Zrównoważone podejście jest coraz bardziej istotne, gdyż przedsiębiorstwa są pod rosnącą presją społeczną i regulacyjną, aby działać odpowiedzialnie wobec środowiska. Integracja AI w procesach zakupowych pomaga firmom w analizie danych i podejmowaniu świadomych decyzji, co przekłada się na większą wartość biznesową. Nowoczesne i zrównoważone praktyki zakupowe są kluczowe dla utrzymania konkurencyjności i długoterminowego sukcesu organizacji
Rewolucja w branży
Uczestnictwo w konferencji jest niezwykle wartościowe, ponieważ program obejmuje kluczowe tematy kształtujące przyszłość zakupów. Pierwszy dzień poświęcony będzie tematyce ESG oraz zarządzaniu relacjami z dostawcami. Omawiane będą wyzwania, perspektywy i możliwości dla zrównoważonych zakupów oraz globalnego łańcucha dostaw. Prelegenci zaprezentują sposoby, jak kupować zwinnie i jaką wartość to może przynieść dla organizacji. Drugi dzień konferencji skupi się na sztucznej inteligencji oraz kompetencjach ludzkich, których nie można zastąpić. Omówione będą wpływy nowoczesnych technologii na procesy zakupowe, a także na karierę i pracę tradycyjnych kupców. Prelegenci podzielą się doświadczeniem z wdrażania generatywnej AI oraz pokażą jak mentoring w zakupach może przyspieszyć rozwój osobisty i zawodowy pracowników. Tradycyjnie, konferencja również przyjrzy się ewolucji oraz przyszłości branży w Polsce, a także kluczowym kryteriom sukcesu na nadchodzące lata. Poznamy także Lidera Zakupów 2024 oraz wyróżnionych.
Eksperci, którzy zmieniają perspektywę
Agenda tegorocznej konferencji jest bogata w wystąpienia międzynarodowych i lokalnych prelegentów – ekspertów. To jedna z niewielu konferencji w Polsce, na której gościmy tak wielu międzynarodowych specjalistów, co daje uczestnikom unikalną możliwość poznania globalnych perspektyw i nawiązania kontaktów oraz dyskusji z ekspertami z całego świata.
Keynote speakerami na wydarzeniu będą Omid Ghamami, CEO & Chairman of the Board Procurement and Supply Chain Management (PSCM) Institute oraz Top 10 Procurement Speakers 2024, a także jeden z najlepiej ocenianych prelegentów ubiegłorocznej konferencji – Assistant Professor z University of Chemistry and Technology in Prague (UCT Prague), Jan Vašek. W swoich wystąpieniach opowiedzą o tym, jak przekształcić zakupy w centrum wartości dodanej oraz na ile się sprawdza wykorzystanie sztucznej inteligencji do wstępnych analiz rynkowych. Do grona prelegentów dołączą również João Correia Botelho, Euronews CPO oraz Prezes APCADEC, oraz Olaf Holzgrefe, Head of International & Affairs at Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. (BME).
W programie są także wystąpienia takich ekspertów jak: Wojciech Marchwicki, który pokaże, jak ESG może stać się szansą na alternatywny sposób pozycjonowania organizacji zakupowej w firmie. Agnieszka Piątkowska poruszy temat kariery w zakupach w erze AI, a Adam Bernacki przedstawi temat nowych technologii kontra tradycyjni kupcy. Mariusz Gerałtowski, w gronie panelistów i uczestników konferencji, odpowie na pytania, jakie kompetencje będą kluczowe, aby generować wartość dla organizacji oraz jak rozwijać swoje zespoły i skąd pozyskiwać talenty. Nie można pominąć również obecności w agendzie Prof. UAM dr hab. Macieja Błaszaka, którego prelekcja corocznie jest jedną z najbardziej oczekiwanych przez uczestników. Tym razem podzieli się wiedzą o tym, jak wykorzystywać siłę emocji w procesie podejmowania decyzji biznesowych. Usłyszymy także Dianę Najtkowską-Sapryk, Beatę Szczytowską, Renatę Krakowiak, Małgorzatę Załęską, Adama Polkowskiego, Artura Mochockiego, Macieja Madzińskiego, Dominika Kalinowskiego, Błażeja Kowalczyka innych.
PROCON POLZAK to dwa dni inspiracji i wiedzy, wypełnione prezentacjami, studium przypadków, paneli dyskusyjnych, sesji tematycznych oraz licznych możliwości nawiązania znajomości i wymiany doświadczeń. Rejestracja na wydarzenie już trwa – dołącz do grona aktywnie rozwijających się liderów zakupowych 28-29 października w Hotelu Hilton w Warszawie!
Agenda i rejestracja: https://konferencja-proconpolzak.pl/
Organizatorzy: PSML (www.psml.pl) oraz OptiBuy (www.optibuy.com)