Carrefour Polska zostaje z ID Logistics

Carrefour Polska zostaje z ID Logistics

Sieć Carrefour Polska przedłużyła o trzy lata umowy z ID Logistics, wiodącym operatorem logistyki kontraktowej. Nowe kontrakty obejmują kompleksową obsługę trzech centrów dystrybucji, które odpowiadają za zaopatrzenie sklepów marki w Polsce. To kolejny krok umacniający pozycję ID Logistics jako partnera logistycznego dla sieci handlowych i sektora FMCG.

Sieć handlowa Carrefour Polska przedłużyła o kolejne trzy lata umowy z operatorem logistycznym ID Logistics, powierzając mu dalszą obsługę swoich dostaw na terenie kraju. W ramach współpracy operator będzie odpowiedzialny za składowanie, kompletację zamówień zarówno ze stocku, jak i w modelu cross-dock, etykietowanie, przyjęcie i wydanie towarów, a także obsługę reklamacji i zarządzanie opakowaniami. ID Logistics zajmie się także logistyką produktów wymagających różnych warunków temperaturowych – od suchej żywności, przez mięso i ryby, po świeże warzywa i nabiał. Nowe kontrakty obejmują trzy centra dystrybucji obsługujące sklepy na terenie Polski o łącznej powierzchni ponad 151 tys. mkw: w Rawie (62 000 mkw), Psarach (48 000 mkw) i Bydgoszczy (41 700 mkw).

– Cieszymy się, że Carrefour ponownie obdarzył nas zaufaniem, przedłużając współpracę na kolejne trzy lata. Jako operator logistyczny wspieramy sieć w Polsce już od 2008 roku, dostarczając efektywne i niezawodne rozwiązania. To dla nas nie tylko potwierdzenie silnego partnerstwa, ale także kolejny krok w rozwoju naszych kompetencji w obszarze logistyki dla sektora sieci handlowych i FMCG – komentuje Joanna Horodecka Contract Manager ID Logistics.

– Doświadczenie i wiedza w zakresie obsługi operacji magazynowych oraz systemów informatycznych do zarządzania tymi operacjami, a przede wszystkim proaktywne podejście do optymalizacji łańcucha dostaw, są kluczowymi elementami wyboru partnera logistycznego przez Carrefour Polska. Z ID Logistics współpracujemy już od ponad 16 lat co i po raz kolejny zdecydowaliśmy się powierzyć tej firmie zarządzania naszymi procesami magazynowymi. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy możemy wspólnie przynosić wartość dodaną dla naszej firmy i naszych klientów w sklepach – mówi Adam Grochal, Dyrektor Działu Supply Chain w Carrefour Polska.

Poleć ten artykuł:

Polecamy