DPD Polska

Dane teleadresowe:

Mineralna 15
02-274, Warszawa

dpd.com.pl

biuro.komunikacji@dpd.com.pl

22 577 55 55

NIP: 5260204110

KRS: 0000028368

Firma w Social media

DPD Polska

Artykuły napisane przez naszą firmę

Współpracując z największymi nadawcami firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje. Konsument oczekuje bowiem, że przesyłka będzie doręczona na czas, w idealnym stanie i w ramach wygodnego procesu. Stąd usługa Predict i jej rozwinięcie w postaci aplikacji Moja Paczka, służące do samodzielnego zarządzania doręczeniem. DPD Polska jako pierwsza firma kurierska na polskim rynku wprowadziła w 2016 r. możliwość opłacenia przesyłki pobraniowej kartą u kuriera. Innym przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy i potrzeb mniejszych firm jest sieć ponad 3200 punktów nadań i odbiorów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich, w których można wygodnie nadać, odebrać lub zwrócić zamówienie. W 2018 r. DPD Polska wprowadziła dwie nowe usługi dla biznesu – DPD Today gwarantującą dostarczenie przesyłki jeszcze w dniu nadania w największych miastach, i Dostawy Nocne ułatwiające sklepom stacjonarnym dużych sieci przygotowanie się do codziennej sprzedaży. W 2019 r. firma intensywnie rozwijała swoją logistykę miejską w trosce o komfort klientów i mieszkańców miast. Rozszerzyła sieć punktów DPD Pickup Oddziałów Miejskich, w których realizowane są doręczenia rowerowe (w tym rowerami cargo), na skuterach oraz piesze. W 2020 roku, w wyniku pandemii koronawirusa i związanej z nią zwiększonej potrzeby bezpieczeństwa podczas nadań i odbiorów firma znacząco uprościła procedury. Przesyłki doręczane są za zgodą odbiorcy „pod drzwi” lub, w przypadku przesyłek „do rąk własnych”, z wykorzystaniem jednorazowego kodu PIN. DPD Polska oferuje także usługę DPD Food.



Film promocyjny

Galeria zdjęć firmy

Oferta firmy



DPD Polska jest liderem polskiego rynku kurierskiego. W 2020 roku firma odnotowała niemal 2,8 mld zł przychodów i doręczyła 193.5 mln paczek. Współpracuje z nią ponad 7500 kurierów.

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie 7,5 mln przesyłek na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Grupa należy do holdingu GeoPost, którego właścicielem jest poczta francuska La Poste. W 2020r. Geopost zanotował przychody w wysokości 11 mld euro.