Adam Roguski dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen
Dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce został Adam Roguski, obowiązki pełni od 1 sierpnia.
Adam Roguski ma 46 lat i od 16 lat związany jest z branżą motoryzacyjną w Polsce. W swojej zawodowej karierze pełnił funkcję szefa sprzedaży regionu południowo – zachodniego marki Citroen w Polsce, następnie odpowiedzialny był za szkolenia i metody handlowe. W 2004 roku rozpoczął pracę w Toyota Motor Poland początkowo na stanowisku wewnętrznego trenera, następnie objął funkcję eksperta ds. CRM, marketingu bezpośredniego i programów lojalnościowych.
Od 1 sierpnia Adam Roguski odpowiedzialny jest za rozwój sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce, podlega bezpośrednio dyrektorowi marki Volkswagen Wojciechowi Tomaszkiewiczowi.
Antoni Chmiel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju sieci dealerskiej w Dziale Volkswagen Samochody Osobowe, objął stanowisko kierownika regionalnego ds. rozwoju sieci dealerskiej w Wolfsburgu.Swoją karierę w strukturach firmy Antoni Chmiel rozpoczął w 1999 roku jako trener marki VW, podejmując kolejne wyzwania zawodowe, w zeszłym roku został dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej w Dziale Volkswagen Samochody Osobowe. Warto podkreślić, że od samego początku swojej kariery Antoni Chmiel był związany z marką Volkswagen. W Wolfsburgu odpowiedzialny będzie za rozwój sieci oraz jakość obsługi na rynkach polskim oraz holenderskim.