Arktyczne paliwo

Arktyczne paliwo

Prognozy pogody przewidują, że w najbliższych dniach nastąpi znaczny spadek temperatury na terenie całego kraju. Firma Statoil Fuel & Retail Polska jest przygotowana na nadchodzące silne mrozy. 264 stacje Statoil na terenie całego kraju oferują Arktyczny Diesel Gold.
...

Prognozy pogody przewidują, że w najbliższych dniach nastąpi znaczny spadek temperatury na terenie całego kraju. Firma Statoil Fuel & Retail Polska jest przygotowana na nadchodzące silne mrozy. 264 stacje Statoil na terenie całego kraju oferują Arktyczny Diesel Gold.

Arktyczny DieselGold, w odróżnieniu od standardowych zimowych olejów napędowych, charakteryzuje się obniżoną Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra (CFPP), której wartość jest równa -32°C, a w zależności od warunków może sięgać nawet -45°C. Ponadto w odróżnieniu od paliwa standardowego, Arktyczny DieselGold ma również gwarantowaną Temperaturę Mętnienia (CP) na poziomie -22°C. Temperatura ta określa moment, w którym w oleju napędowym pojawiają się już pierwsze kryształki parafin, mające zdolność do łączenia się w większe cząsteczki, mogące ograniczać swobodny przepływ paliwa przez filtr.

 

Dzięki obniżonej temperaturze mętnienia, Arktyczny DieselGold, jako jedyne paliwo na rynku w Polsce gwarantuje nie tylko bezproblemowy rozruch zimnego silnika w temperaturze do

-32°C, ale również jego płynną pracę w dalszej fazie działania. Dodatkowo Arktyczny DieselGold nie zawiera biokomponentów, które często bywają przyczyną powstania osadów w układzie wtryskowym oraz wpływają negatywnie na zimowe właściwości oleju napędowego.

Zawartość biokomponentów:
Standardowy zimowy diesel – do 7,0%
Arktyczny DieselGold – brak

Temperatura Zablokowania Zimnego Filtra (CFPP)
Standardowy zimowy diesel -20°C
Arktyczny DieselGold -32°C

Temperatura mętnienia (CP)
Standardowy zimowy diesel – brak
Arktyczny DieselGold -22°C

Poleć ten artykuł:

Polecamy