Awans Piotra Lenczewskiego w Prologis

Awans Piotra Lenczewskiego w Prologis

Magazyny Prologis to nie tylko ściany i dach. Firma oferuje swoim klientom szereg usług dodatkowych i kompleksową obsługę obiektów. Aby usprawnić procesy, a także zwiększyć wydajność oraz efektywność współpracy z potencjalnymi i obecnymi klientami, Piotr Lenczewski został powołany na stanowisko Senior Leasing & Customer Experience Manager.

– Cieszę się, że będę mógł jeszcze bardziej przyczynić się do rozwoju biznesów naszych klientów. Awans stanowi dla mnie motywację do dalszej pracy i doskonalenia się. Wraz z zespołem będziemy wspólnie stawiać czoła logistycznym wyzwaniom i dostarczać naszym klientom najlepsze rozwiązania. Dzięki doświadczeniu, które posiadam i zaufaniu, jakim mnie obdarzono, szybko odnalazłem się w nowej roli i cieszę się na kolejne współprace – powiedział Piotr Lenczewski, Senior Leasing & Customer Experience Manager.

Piotr został doceniony za wypracowywanie długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi. W nowej roli, w większym stopniu niż do tej pory, będzie odpowiedzialny za portfolio Prologis w Polsce Centralnej. Wraz z zespołem będzie dbał o doświadczenia klientów od pierwszego kontaktu – m.in. doradzał w zakresie wyboru najlepszej nieruchomości oraz przeprowadzał procesy podpisywania umów.

– Pomimo dużej konkurencji i wymagającego otoczenia rynkowego, Prologis w Polsce stale się rozwija, a aktywność obecnych i potencjalnych klientów rośnie. Wsparcie Piotra, eksperta z ogromnym doświadczeniem, ma dla nas wielką wartość. Dlatego cieszę się, że możemy docenić oraz nagrodzić jego wysiłki i jednocześnie poczynić kolejny krok w rozwoju firmy – powiedział Paweł Sapek, Senior Vice President i Regional Head na region Europy Środkowej.

Piotr Lenczewski do Prologis dołączył w 2020 roku jako Leasing & Customer Experience Manager. Wcześniej doświadczenie zdobywał w branży hotelarskiej, gdzie odpowiadał za działania strategiczne na rzecz marek jak Sheraton i Marriott. Przez ponad osiemnaście lat zarządzał portfoliem klientów, dbał o rozwój sprzedaży oraz prowadził działania marketingowe wspierające sprzedaż. Do jego zadań należało także przygotowanie strategii sprzedażowej dla nowo powstających obiektów.

Poleć ten artykuł:

Polecamy