BASF szykuje się do jubileuszu
Firma BASF przygotowuje się do obchodów 150-lecia istnienia w 2015 roku. Koncern prezentuje nową deklarację „We create chemistry” (Tworzymy chemię) w swoim logo.
Zmiana identyfikacji marki podkreśla to, w jaki sposób firma BASF współpracuje i kreuje innowacje z partnerami oraz klientami na rzecz zrównoważonej przyszłości. Nowa deklaracja jest owocem strategii BASF „Tworzymy chemię”, ogłoszonej w 2011 roku.
Zgodnie ze swoim przesłaniem: „Tworzymy chemię dla zrównoważonej przyszłości”, firma BASF zamierza łączyć ludzi i ich pomysły w procesie współtworzenia. W roku jubileuszowym BASF zaprasza wszystkich do wspólnego poszukiwania rozwiązań dla globalnych wyzwań związanych z życiem w miastach, inteligentną energią i żywnością. Aby pobudzić dyskusje, firma uruchomiła interaktywną platformę internetową o nazwie Creator Space pod adresem www.creator-space.basf.com. To tutaj klienci, naukowcy, internauci oraz eksperci firmy BASF mogą wymieniać swoje poglądy i pomysły.
Wnioski przedstawione w konwersacjach internetowych będą stanowić podstawę do dyskusji prowadzonych podczas wydarzeń organizowanych wirtualnie i w świecie realnym w 2015 roku. Celem jest tworzenie innowacji i pozostawienie trwałego śladu w obszarze poprawy życia społecznego i działalności firmy BASF przy okazji roku jubileuszowego.
„Nasza 150-letnia historia pokazuje, że chemia jest bodźcem dla nowych pomysłów i rozwiązań. Innowacje w XXI wieku wymagać będą nowych strategii i narzędzi, a sieci społecznościowe są ważnym elementem tego systemu. Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się do dyskusji w witrynie Creator Space” – powiedział Bock.
Dalsze szczegóły programu jubileuszowego zostaną ogłoszone na konferencji prasowej 4 grudnia 2014 roku. Na stronie Creator Space regularnie będą pojawiać się nowe informacje dotyczące wszystkich wydarzeń i działań związanych z jubileuszem. Jednym z najważniejszych wydarzeń będzie uroczystość obchodów 150-lecia w Ludwigshafen 23 kwietnia 2015 roku.