Biedronka uruchamia dostawy z pominięciem sklepów
Po kilkunastu miesiącach oferowania klientom dostaw ze sklepów do domu za pomocą kurierów Glovo, Biedronka stawia mocniej na e-commerce i po raz pierwszy uruchomi mikocentra dystrybucyjne, dedykowane tylko tej usłudze. Celem jest zaoferowanie grupie klientów z sześciu największych miast Polski błyskawicznych dostaw.
Od 15 października w sześciu największych miastach Polski każdy użytkownik aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki, zaś Glovo przeznaczy do obsługi specjalną grupę kurierów, którzy w czasie 15 minut dostarczą produkty z mikrocentrów dystrybucyjnych Biedronka Express do mieszkań i domów klientów w ramach usługi pod nazwą BIEK.
W ramach nowej usługi, te same produkty w tych samych cenach, co w sklepach sieci Biedronka, będzie można zamawiać również za pośrednictwem aplikacji Glovo. Produkty będą odbierane z 15 mikrocentrów dystrybucyjnych działających w sześciu najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi i szybko dostarczane klientom pod wskazany przez nich adres. Zamówienia realizowane będą przez 7 dni w tygodniu.
– Cały czas wprowadzamy innowacje, aby nasza oferta była każdego dnia jeszcze bardziej atrakcyjna i wygodna. Naszym priorytetem jest dogłębne zrozumienie zmieniającego się stylu życia klientów i zrobienie wszystkiego, co w naszej mocy, aby ułatwić im życie oferując jak najszersza paletę zakupów. Wzmocnione partnerstwo z Glovo jest ważnym krokiem w wypełnianiu tej misji – mówi Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki.
– Cieszymy się na współpracę z Biedronką, dzięki której możemy stworzyć najbardziej przystępną cenowo, ultraszybką i wygodną dostawę na terenie Polski, która będzie dostępną wyłącznie w Glovo. W ciągu ostatnich 18 miesięcy obie firmy współpracowały nad rozwojem e-sprzedaży, umożliwiając zakupy w czasie krótszym niż 60 minut w wielu lokalizacjach. To partnerstwo wzmacnia naszą wspólną wizję i umacnia zaangażowanie Glovo w Polsce oraz demokratyzację wygodnych i nowoczesnych zakupów – dodaje Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska.