Burtówka Kässbohrer’a po liftingu

Burtówka Kässbohrer’a po liftingu

Po tym, jak na początku tego roku na rynku pojawiła się nowa naczepa kurtynowa Kässbohrer, producent zdecydował się na wprowadzenie podobnych zmian w swoich naczepach burtowych.

Najważniejsza zmiana dotyczy wprowadzenia do standardu profilu K-Fix, który umożliwia zamocowanie pasów transportowych w dowolnym miejscu obrzeża ramy naczepy. Powszechnie stosowane systemy mocowania bywają zawodne, gdy np. szeroki ładunek przykrywa pierścienie do mocowania.

W przypadku systemu K-Fix pasy można zapinać swobodnie także w takich sytuacjach. Jego zaletą jest duża elastyczność, bo punkty mocowania są rozmieszczone co 10 cm. Każdy z otworów ma wytrzymałość dwóch ton, czyli taką samą jak popularne pierścienie do mocowania. Nowy system jest zgodny z normą EN12642XL, dotyczącą zabezpieczania ładunków.

Druga zmiana to pełna przednia ściana. Przy przewożeniu kartonów i innych drobnych elementów ładunek nie wypycha plandeki, lecz opiera się na solidnej ścianie przedniej. Dodatkowo, podobnie jak w poprzedniej wersji dolna cześć ściany jest wzmocniona płytą osłonową. Nowa konstrukcja jest lżejsza od dotychczasowej burtówki, a optymalizacja ciężaru ramy daje niższe koszty i jednocześnie umożliwia przewożenie większego ładunku.

Nowa konstrukcja ramy pozwala montować praktycznie każde wyposażenie bez konieczności spawania, czy wiercenia dodatkowych otworów. Do wyboru są małe lub większe skrzynki narzędziowe, zbiorniki na wodę, drabinki aluminiowe, pierścienie RORO, skrzynię na palety i inne wyposażenie na życzenie. Na tylnej ścianie klienci mają do wyboru pełne drzwi panelowe lub burtę aluminiową o wysokości 600 mm.

Generalnym importerem marki Kässbohrer w Polsce i krajach bałtyckich jest Timex S.A.

 

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy