Carlsberg z Peugeotem
Carlsberg Polska wyposażył swoich przedstawicieli handlowych w samochody Peugeot Partner Teepe.Peugeoty są wyposażone w ekonomiczny silnik Diesla o pojemności skokowej 1.6 litra. Droga do podpisania kontraktu nie była łatwa. Proces zakupowy w Carlsberg Polska stawia przed...
Peugeoty są wyposażone w ekonomiczny silnik Diesla o pojemności skokowej 1.6 litra. Droga do podpisania kontraktu nie była łatwa. Proces zakupowy w Carlsberg Polska stawia przed potencjalnym dostawcą wysokie wymagania. Pierwszym filtrem jest ocena funkcjonalności auta.
Aby służyć we flocie znanego dystrybutora piwa, pojazd musi zapewniać właściwy komfort pracy kierowcy i pasażerów jak i możliwość bezpiecznego transportu towarów. Nietypowym na dzień dzisiejszy wymaganiem jest to, że Carlsberg nadal wyposaża swoje samochody w stałe przegrody oddzielające przestrzeń pasażerską od towarowej. Tym razem chodzi tylko o bezpieczeństwo podróżujących samochodem osób, a nie korzyści podatkowej.
Peugeoty przeszły też test wykonany przez grupę potencjalnych użytkowników. Jego wysoka ocena pozwoliła zakwalifikować Teepe do dalszych etapów „rekrutacji”. Tu nastąpiła między innymi ocena zużycia paliwa. Po raz kolejny wynik Peugeota był satysfakcjonujący. Kolejne obszary oceny dotykały kosztów finansowania, ubezpieczenia oraz serwisu wykonane więc były przy współpracy z firmami leasingowymi współpracującymi z Carlsberg Polska. Poza tym kontrahenci musieli zadeklarować jak najkrótszy termin dostawy aut, co przy kolorze specjalnym jaką jest zieleń Carlsberga nie jest sprawą łatwą.
Samochody będą używane przez Carlsberg Polska na podstawie umów leasingu zawartych z firma Alphabet, która też ma swój pozytywny wkład w zwycięskie TCO. Za wykonanie efektownego brendingu odpowiadała firma Arteo z Łomianek.
– Pierwsze wydania nowego auta zawsze są w pewnym sensie niewiadomą. Dopiero w praktyce można sprawdzić organizacyjne przygotowanie firm zaangażowanych w proces wydań – dostawcy aut, CFM oraz firmy oklejającej samochody. W tym przypadku Peugeot, jego dealer Longin Bielak, Alphabet oraz Arteo stanęły na wysokości zadania. Z pierwszych reakcji nowych użytkowników, wynika, że Partnery zostały bardzo dobrze przyjęte przez pracowników, co jest dla mnie bardzo ważne – powiedział Michał Soćko, menedżer ds. floty samochodowej Carlsberg Polska.
fot. Tomasz Czarnecki