Cartrack podwaja liczbę pracowników i celuje w pozycję lidera

Cartrack podwaja liczbę pracowników i celuje w pozycję lidera

Polski oddział firmy Cartrack, jednego z globalnych liderów monitoringu GPS obsługującego na całym świecie ponad 500 tys. pojazdów, ogłosił plany intensywnego rozwoju. Firma zapowiada dwukrotne zwiększenie zatrudnienia w działach sprzedaży i obsługi klienta.

W najbliższych miesiącach znacząco zwiększy również ilość mobilnych zespołów instalatorskich. Celem spółki jest potrojenie obecnej liczby użytkowników systemu Cartrack do końca 2015 roku.

Rynek usług GPS rozwija się dynamicznie na całym świecie. Według danych ABI Research, liczba subskrypcji urządzeń i aplikacji, służących do monitoringu pojazdów może wzrosnąć globalnie z blisko 5,5 mln pod koniec 2013 roku do aż 107 mln w 2018 roku. Rozwiązania te zyskują na popularności także w Polsce. Największe podmioty na rynku obsługują nawet do kilkudziesięciu tysięcy aut.

Cartrack Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się graczy na polskim rynku usług monitorowania pojazdów. Celem firmy jest osiągnięcie w najbliższych latach pozycji najchętniej wybieranego przez rodzimych klientów dostawcy outsourcingowych usług geolokalizacji floty.

– Na rynku polskim działa w sumie ponad sto podmiotów świadczących usługi z zakresu monitoringu GPS. Ok. 80 proc. dostawców sprzętu i monitoringu to mikroprzedsiębiorstwa, korzystające z cudzych rozwiązań, bez działów wsparcia technicznego i obsługi klienta – mówi Bartłomiej Dębski, dyrektor zarządzający Cartrack Polska. – Jednym z naszych celów, oprócz intensywnych działań sprzedażowych wśród potencjalnych nowych klientów, jest przejęcie części rynku małych i średnich przedsiębiorstw, które korzystają z nieprofesjonalnych rozwiązań. Chcemy to osiągnąć m.in. poprzez edukację rynku i przekonanie potencjalnych klientów, dysponujących flotami samochodowymi, że korzystanie z usług wysokiej jakości zapewnia szybsze generowanie oszczędności.

Polski odział Cartrack stawia na jakość obsługi klienta, którą zapewnia stale rozbudowywany zespół specjalistów. Od 2009 r. wzrasta ilość pracowników zatrudnionych w firmie. Do końca 2015 ich liczba w firmie Cartrack Polska ma sięgnąć 100 osób. Na całym świecie Cartrack zatrudnia już 2 tys. specjalistów.

Poleć ten artykuł:

Polecamy