CHEP w ocenie klientów
CHEP – światowy lider w zakresie usług wynajmu palet i kontenerów po raz czwarty przeprowadził badanie satysfakcji klientów. Jak wynika z tegorocznego pomiaru, wykonanego wśród 450 firm współpracujących z CHEP ponad 80 procent respondentów widzi firmę jako strategicznego partnera w zakresie współpra
CHEP – światowy lider w zakresie usług wynajmu palet i kontenerów po raz czwarty przeprowadził badanie satysfakcji klientów metodą NPS (Net Promotor Score). Jak wynika z tegorocznego pomiaru, wykonanego wśród 450 firm współpracujących z CHEP ponad 80 procent respondentów widzi firmę jako strategicznego partnera w zakresie współpracy i zarządzania łańcuchem dostaw.
Jakość, serwis i dział obsługi klienta to obszary współpracy bardzo wysoko ocenione przez partnerów biznesowych CHEP Polska. Wynik tegorocznego badania metodą NPS wskazał, iż średni poziom zadowolenia w tym zakresie wynosi ponad 85 procent. Ponad 80 % klientów CHEP widzi firmę jako strategicznego partnera biznesowego. Niezwykle wysoko w badaniu, klienci ocenili również dział obsługi klienta CHEP (Account Management), wskazując na jego szybki, sprawny i profesjonalny serwis. Poziom satysfakcji w tym obszarze wyniósł aż 90%.
Dzięki cykliczności badania jesteśmy w stanie ocenić jak na przestrzeni lat plasuje się poziom satysfakcji klientów z naszych usług. Pomimo bardzo wysokich ocen nie spoczywamy na laurach, wciąż rozwijając i ulepszając nasze usługi. W zeszłym roku otworzyliśmy kolejne, 6-te już centrum serwisowe, w tym roku przekroczyliśmy pułap 9.000 punktów dystrybucyjnych na terenie całego kraju, z którymi współpracujemy oraz wydaliśmy naszym klientom ponad 17 milionów palet – mówi Kinga Di Salvo, Country General Manager, CHEP Polska i kraje bałtyckie.
Badanie przeprowadzane jest na dwóch grupach klientów CHEP: użytkownikach palet czyli producentach FMCG oraz sieciach dystrybucji, które otrzymują towar na paletach CHEP. Każda grupa badana jest oddzielnie, ponieważ często współpraca między CHEP a poszczególnymi firmami przebiega na różnych płaszczyznach. Metodologia i wskaźnik lojalności i zadowolenia klientów mierzone są w skali od 1 do 10.