Continental z globalnym działem marketingu opon do pojazdów użytkowych
Continental, międzynarodowy producent ogumienia i dostawca branży motoryzacyjnej, utworzył globalny dział marketingu ogumienia do pojazdów użytkowych.
Nominację na stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu otrzymał Michael Neuheisel (l. 41), który będzie podlegał bezpośrednio dr Andreasowi Esserowi, dyrektorowi działu opon do pojazdów użytkowych. Michael Neuheisel w ramach działu będzie koordynował działania marketingowe w różnych regionach oraz segmentach. Dzięki nowej strukturze pionu marketingu firma Continental wzmocni swój strategiczny obszar działalności w zakresie zaopatrzenia operatorów parków pojazdów ciężarowych i autobusów.
Michael Neuheisel rozpoczął pracę w firmie Continental w 2001 roku. Od tego czasu zajmował stanowiska kierownicze związane z zarządzaniem projektami i innowacjami, a także zarządzaniem portfolio produktów i technologii. Przed objęciem funkcji dyrektora ds. globalnego marketingu był dyrektorem Centrum Technologicznego w zakładach Continental w Puchovie na Słowacji.