Copacking – w sercu łańcucha dostaw

Copacking – w sercu łańcucha dostaw

FM Logistic rozwija współpracę z ekspertami od opakowań i liderami nowych technologii, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy chcą interakcji i większej zabawy podczas zakupów w sklepie.

Wraz z rozwojem rynku firma zmienia swoją ofertę copackingu, oferując rozwiązania „pod klucz” oraz wdrażając innowacyjne usługi związane z digitalizacją procesu pakowania produktów.

Cyfryzacja, rozwój handlu elektronicznego, urbanizacja, eko-odpowiedzialność, czyli zmiany wzorców konsumpcji, są obecnie w centrum zainteresowania producentów oraz strategii sprzedawców detalicznych. W tym kontekście usługi copackingu również wkraczają w nową erę.

 

– Działania outsourcingu zawsze były sposobem marki, aby skupić się na swojej podstawowej działalności i sprostać wymaganiom rynku, ale opakowanie nie jest już tylko zmienną mającą wpływ na koszty produkcji – mówi Christophe Pintore, dyrektor ds. rozwoju copacking w FM Logistic. – Staje się ono coraz bardziej strategiczne – dodaje.

 

FM Logistic już od 10 lat prowadzi Europejskie Centrum Opakowań, które zapewnia różnorodne opakowania dla kanałów sprzedaży (od blistrów po gotowe półki). Opakowania to dzisiaj sojusznik dla marek konsumenckich. Dlatego Centrum współpracuje z wieloma specjalistami, w tym od usług marketingowych i łańcuchów dostaw swoich klientów. Dzięki temu jest w stanie zaproponować z jednej strony rozwiązania przygotowane pod konkretny przypadek produktu, w tym zaprojektowanie opakowania, ich produkcję i dystrybucję, z drugiej strony zapewnia nowe na rynku usługi różnicowania, takie jak digitalizacja procesu pakowania i dostosowane rozwiązania związane z produktem. Celem takiego podejścia jest zdefiniowanie skutecznego, z marketingowego punktu widzenia rozwiązania, które jest jednocześnie uzasadnione ekonomicznie.

 

FM Logistic rozwija partnerstwo z ekspertami od opakowań, liderami nowych technologii i mechanizmów w nowych zakładach produkcyjnych. W czasach, gdy zmienia się rola opakowania, dostawca usług logistycznych, tak jak ekspert ds. rewolucji organicznej, umieszcza copacking w sercu łańcucha dostaw. Bowiem zdaniem specjalistów z FM Logistic, bez względu na to, jak genialne i odważne mogą być strategie marketingowe, są skuteczne tylko wtedy, gdy wspierane są przez płynne, elastyczne i innowacyjne rozwiązania logistyczne.

 

Więcej na informacji ten temat znajduje się w artykule „Kiedy opakowanie łączy marki i konsumentów?” pod adresem: 360.fmlogistic.com/magazine/.

To adres nowego bloga firmy FM Logistic: 360° Logistic – nowy wymiar łańcucha dostaw, gdzie firma zamierza prezentować opinie, komentarze oraz publikacje dotyczące tzw. logistyki przyszłości. Uruchomiony blog jest uzupełnieniem papierowego wydania magazynu korporacyjnego o tej samej nazwie, dystrybuowanego do tej pory tylko wśród klientów firmy.

 

(FM Logstic)

Poleć ten artykuł:

Polecamy