Cyfrowa transformacja łańcucha dostaw w Americold

Cyfrowa transformacja łańcucha dostaw w Americold

Americold, światowy lider w dziedzinie magazynowania towarów i łańcucha dostaw w przemyśle spożywczym w warunkach kontrolowanej temperatury, znacznie zwiększa swoje szerokie możliwości w zakresie usług w łańcuchu dostaw.

Americold daje swoim klientom niespotykany do tej pory wgląd i dostęp do informacji o zamówieniach na każdym etapie cyklu życia zamówienia, od momentu jego utworzenia po ostateczną dostawę. Zostało to osiągnięte poprzez połączenie systemu i-3PL – własnego systemu kontroli łańcucha dostaw Americold – z oprogramowaniem webMethods firmy Software AG, które wykorzystano do zbierania i integracji danych z systemów B2B, magazynowych, transportowych i ERP. W efekcie klienci Americold mają do dyspozycji zaawansowane rozwiązanie analityczne.

 

Klienci mają teraz jeden portal, który oferuję pełną widoczność zamówienia, nawet wtedy, gdy przechodzi ono przez kilka różnych sieci i systemów, jak również o ogromną różnorodność zaprogramowanej logiki biznesowej, niezbędnej w komunikacji B2B. – Oprogramowanie webMethods integruje informacje z wielu źródeł umożliwiając bieżący dostęp do dokładnych danych, raportów i alertów dla wszystkich zainteresowanych: menedżerów Americold, naszych partnerów i klientów. Na tej podstawie można podejmować działania, kształtować popyt i z większą pewnością podejmować kluczowe decyzje – powiedział Thomas Musgrave, wiceprezes i dyrektor ds.IT w Americold.

 

Americold zarządza ponad 90 tys. kursami ciężarówek-chłodni rocznie i ponad 175 magazynami, rozmieszczonymi na całym świecie, w których znajduje się ponad 28,3 miliona metrów sześciennych (1 mld stóp sześciennych) przestrzeni przechowywania.

 

Podstawę cyfrowej transformacji w Americold stanowi rozwiązanie webMethods Integration Server firmy Software AG, które łączy system gospodarki magazynowej firmy z jej portalem komunikacji business-to-business (B2B). Ponadto oprogramowanie Software AG’s Optimize zapewnia monitorowanie zamówień klientów i procesów przewozowych, dając pewność, że wszelkie problemy są odnotowywane i generują odpowiednie alerty. Z kolei system Software AG MashZone służy jako interfejs użytkownika, który prezentuje źródła pochodzenia danych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy