Dachser testuje hybrydowe Fuso Cantery

Dachser testuje hybrydowe Fuso Cantery

W transporcie drogowym najlepsze są ekonomiczne pojazdy, o niskiej emisji spalin. Ponieważ operator logistyczny Dachser od lat stawia na najnowocześniejszą flotę, w niemieckich oddziałach rozpoczęto eksploatację najnowszych, ważących 7,5 tony Fuso Canterów 7C15 Eco Hybrid z normą Euro 6.

Obecnie Dachser wykorzystuje hybrydowe Fuso Cantery w Monachium i Hamburgu. Zalety Fuso Cantera z silnikiem hybrydowym są dla operatora logistycznego oczywiste – samochód jest bardzo zwrotny i świetnie radzi sobie w gęstym, miejskim ruchu drogowym. Poza tym emituje najmniejszą możliwą ilość spalin oraz ma nośność podwozia przekraczającą 5 ton, co stawia go pod tym względem na najwyższym miejscu w swoim segmencie.

 

Jak powszechnie wiadomo, auta z silnikiem hybrydowym najlepiej sprawdzają się w warunkach miejskich, kiedy samochód często zatrzymuje się i rusza. Jednak aby korzyści z wykorzystania napędu hybrydowego były maksymalne, kierowcy muszą mieć odpowiednią wiedzę i umiejętności. Dlatego przed rozpoczęciem eksploatacji nowych aut przedstawiciele Dachser zostali przeszkoleni u producenta.

 

Dachser i jego podwykonawcy mają nadzieję, że wykorzystanie Fuso Cantera z napędem hybrydowym spowoduje zmniejszenie emisji CO2 oraz oszczędności paliwa. Doświadczenia i dane zebrane podczas eksploatacji pojazdów będą poddane ocenie i dokładnej analizie, z których będzie mogła skorzystać cała organizacja. Szefowie oddziałów Dachser w Monachium i Hamburgu cieszą się, że stosując nowe pojazdy we flocie, będą mieli swój wkład w poprawę jakości powietrza w swoich miastach.

Poleć ten artykuł:

Polecamy